Palveluperiaatteet ja toimintamallit
Viestimme aktiivisesti ja vahvistamme palvelujemme tunnettuutta
Viestintä suunnitellaan aina asiakkaan näkökulmasta, oikea-aikaisesti ja oikeissa kanavissa, jotka tavoittavat asiakkaat.
Kuuntelemme asiakkaan tarpeet ja reagoimme niihin nopeasti
Olemme asiakkaan pulssilla ja kysymme tyytyväisyyttä tärkeiden kohtaamisten jälkeen. Me olemme saatavilla ja vastaamme yhteydenottoihin nopeasti.
Teemme tiivistä yhteistyötä sidosryhmiemme kanssa
Säännöllisiä tapaamisia sidosryhmien kanssa yhteistyön vahvistamiseksi. Meillä on yhteisiä projekteja, joissa sidosryhmät ovat aktiivisesti mukana.
Tarjoamme viihtyisät tilat sekä toimivat digi- ja kiinteistöpalvelut
Kehitämme ja ylläpidämme digi- ja kiinteistöpalveluja, jotka vastaavat käyttäjien tarpeisiin.
Yhden luukun periaate eli yksi yhteydenotto riittää ja toimimme yhdessä
Toimimme yhdessä sovitun prosessin mukaisesti siten, että sisäinen selvitystyö tapahtuu back-officella. Asiakkaamme ovat yhteisiä.
Takaamme tarkoituksenmukaisen laatutason kaikessa toiminnassa
Määritämme vasteajat ja reagointitavat keskeisille palveluille sekä parannamme prosessien läpinäkyvyyttä.