Kauppakeskus A Blocin edustalla oleva jalankulun ja pyöräilyn reitti suljetaan

Kauppakeskus A Blocin edustalla tehdän pikaraitiotien rakentamiseen liittyviä töitä. Jalankulun ja pyröilyn reitti, joka menee radan yli, suljetaan 31.5. n. klo 7:00-8:00 ja tiistaina 1.6 n. klo 14:30-15:30.

Kauppakeskus A Blocin edustalla oleva jalankulun ja pyöräilyn reitti suljetaan maanantaina 31.5. n. klo 7:00-8:00 ja tiistaina 1.6 n. klo 14:30-15:30. Liikenteenohjaaja ohjaa kevyttä liikennettä sulun ajan.

Raide-Jokerin verkkosivut

Poikkeustilanne-kuvitus
Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.

Otaparkin pysäköintimaksu alenee – lisäuudistuksia Otaniemen kampuksen pysäköintiin

Helmikuun puolivälissä otetaan käyttöön uusia uudistuksia kampuspysäköinnissä.