Vastaa kampuskyselyyn – vastausaikaa pidennetty 11.3. saakka!

Kohti maailman parasta kampuskokemusta! Jaa mielipiteesi yliopistoympäristöstäsi, mikä toimii, mitä pitäisi kehittää? Voit voittaa älykellon tai muita hyvinvointipalkintoja!

Kartoitamme vuosittaisella kampuskyselyllä, kuinka hyvin nykyinen yliopistoympäristö tukee työtä ja oppimista Aalto-yliopistossa. Aiempien vuosien tulosten perusteella olemme kehittäneet yliopiston sisä- ja ulkotiloja käyttäjälähtöisesti sekä monipuolistaneet palvelutarjontaa kampuksella. Hyödynnämme kyselyn tuloksia jatkuvan kehittämisen työkaluna. Palautteesi on meille tärkeä.

Tilakyselyn tuottajana toimii Leesman (www.leesmanindex.fi). Leesman tarjoaa laajimman riippumattoman kansainvälisen vertailuaineiston työntekijäkokemuksesta sekä työympäristöjen toimivuudesta. On tärkeää, että jokainen vastaa kyselyyn ja antaa rehellisen palautteensa nykyisestä työskentely-ympäristöstä. Vastaaminen on täysin anonyymiä ja kestää noin 15 minuuttia.

Linkki henkilöstön kyselyyn

Opiskelijoille suunnattu kysely löytyy täältä

Anna palautetta myös suoraan kampusalueen karttaan. Mitä toivoisit kehitettävän, mikä toimii? Linkki karttaan löytyy Leesman-kyselyn lopusta.

Kyselyn vastausaikaa on pidennetty 11.3. saakka.

Vastaamalla voit osallistua Suunnon älykellon (arvo 229e) arvontaan. Mikäli henkilöstön kyselyn kokonaisvastausprosentti ylittää 35%, arvomme lisäksi muita hyvinvointipalkintoja. Kannustathan siis myös kollegaasi vastaamaan!

Opiskelijakyselyn osalta koulun, josta saamme eniten vastauksia, kiltojen tai BIZ:n/ARTS:n ainejärjestöjen kesken arvotaan Segway Ninebot ES2 –sähköpotkulauta (arvo 699e). Kannusta siis myös kaveria vastaamaan! Mikäli opiskelijakyselyn vastausprosentti ylittää 10%, arvomme myös muita palkintoja.

Kiitos yhteistyöstä!