Uusi Aalto University Campus & Real Estate palvelee tila-asioissa

Aalto-yliopistokiinteistöt ja kampuspalvelut yhdistyvät Aalto CRE -yksiköksi.

Aalto-yliopistokiinteistöt Oy ja Aalto-yliopiston kampuspalvelut yhdistyvät syyskuun alusta alkaen toiminnallisesti yhtenäiseksi Aalto University Campus & Real Estate (Aalto CRE) -yksiköksi. Aiemmin yksiköt ovat tehneet paljon yhteistyötä, mutta ovat olleet toiminnallisesti erillään.

Suomen valtion omistaman Senaatti-kiinteistöjen ja Aalto-korkeakoulusäätiön välisen toteutuneen kaupan myötä Aalto-yliopistokiinteistöt Oy on ollut 25.8.2015 alkaen kokonaan Aalto-korkeakoulusäätiön omistama tytäryhtiö.

Uusi Aalto CRE -nimi, logo ja visuaalinen ilme kuvastavat uusiutuvaa ja kansainvälistä yksikköä, jonka tavoitteena on palvella Aalto-yliopistoa ja sen kumppaneita yliopiston kampuksilla. Aalto CRE -palveluyksikkö mahdollistaa aiempaa paremmin yliopiston strategian mukaisen tehokkaan ja joustavan tilojen käytön, jossa korostuu vuorovaikutus ja inspiroiva tutkimus- ja oppimisympäristö.

– Kyseessä ei ole vain visuaalisen ilmeen muutos, vaan haluamme kehittää koko yksikön ajattelu- ja toimintatapaa asiakaslähtöisemmäksi. Tavoitteenamme on luoda kansainvälisesti tunnettu interaktiivinen ja eläväinen kampus, joka tukee yhteistyötä ympäröivien yritysten ja muiden toimijoiden kanssa. Brändiuudistuksen avulla pyritään tuomaan esille myös Aalto-yliopiston kampuksien globaalisti ainutlaatuisia kohtaamispaikkoja ja yhteisöllisiä tiloja, toteaa Aalto-yliopistokiinteistöjen toimitusjohtaja Antti Tuomela.

Lisätietoja:

Antti Tuomela, toimitusjohtaja
Aalto-yliopistokiinteistöt Oy
puh. 040 719 4007

Poikkeustilanne-kuvitus
Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.