Tule kuulemaan kestävän kampuksen ajankohtaisista!

Haluaisitko kuulla lisää missä mennään Hiilineutraali kampus 2030 -tavoitteen osalta, entä kampusluonnon biodiversiteetistä? Kaipaatko rauhoittumista ja hiljentymistä ilman tietokonetta, yhteisöllisyyden pariin? Tule mukaan Kestävä kampus -tapahtumaamme 24.3.!
Kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

Tervetuloa osallistumaan jo perinteiseen Kestävä kampus / Earth Hour –tapahtumaan kampuksella. Aalto-yhteisö osallistuu jälleen kansainväliseen Earth Hour -tapahtumaan (24.3.2022) ja tämä tapahtuma vietetään samalla viikolla kestävän kampuksen teemojen parissa.

Tapahtuma on suunnattu koko Aalto-yhteisölle.

Tilaisuus alkaa A Gridissä aamupalalla klo 8.30. Ohjelmassa klo 9 alkaen (muutokset mahdollisia)

• 9.05 Aalto annual report 2021 and Carbon neutral Aalto 2030 –update & achievements, Tuomo Uusitalo, Satu Kankaala / ACRE
  • 9.25 Keynote 1: Elisa Lähde, Assistant Professor / Aalto University:  "Dialogue with the Nature" & discussion
  • ​10.00 Keynote 2: Mika Jalava, Postdoctoral Researcher / Aalto University: “Sustainability in Food Production" & discussion (20 min)​​
  • 10.25 Shortly about Earth Hour & how this shows up on campus & next steps, Tuomo Uusitalo / ACRE (10 min)​​
  • 10.40 Anna Poutiainen, University Chaplain: “Towards social sustainability with a sense of community and hope" (15 min), silent moment​​

Tilaisuus yleisön mukaan joko suomeksi tai englanniksi.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 20.3.2022 (ilmoittautumisaikaa pidennetty). Lämpimästi tervetuloa!

Tilaisuuden organisoi Kestävän kampuksen tiimi.

Ilmoittaudu tästä

Ahomansikka

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Otaniemi kampus

Kyselytulos: Tyytyväisyys Aalto-yliopiston kampuksen toimitiloihin on pysynyt hyvänä

Aalto-yliopistokiinteistöjen toimitila-asiakkaiden tyytyväisyys toimitiloihin on pysynyt hyvänä ja erityisen tyytyväisiä ollaan yhteistyöhön ja asiakaspalvelun laatuun.
Harald Herlin Learning Center
Tutkimus ja taide Julkaistu

Oppimiskeskuksessa pilotoidaan 19.8.2024 alkaen uusia aukioloaikoja

Opiskelijoiden ja henkilöstön mahdollisuudet käyttää tiloja ja kokoelmia laajentuvat.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.