Otaniemessä tehdään Raide-Jokerin ajojohdintöitä maaliskuussa

Raide-Jokerin radan rakentaminen Otaniemessä on pääosin valmiina ja työt ovat olleet talvitauolla. Maaliskuussa työt aloitetaan jälleen, kun ajojohdinasennukset alkavat välillä Maarintie-Otaniementie.

Tällä viikolla (vko 9) työt aloitetaan lumen auraamisella. Viikon 10 aikana aloitetaan ajojohdinasennukset, joihin kuuluu muun muassa orsien asennusta ja ajolankojen vetämistä. Töitä tehdään päivä- ja yövuorossa riippuen työvaiheesta. Kalusto liikkuu koko matkalla Maarintieltä Otaniementielle, radan läheisyydessä on hyvä noudattaa varovaisuutta, kun suuret koneet liikkuvat kiskoilla. Työt eivät aiheuta eritystä melua.

Ajojohdintyöt Otaniemessä jatkuvat arviolta viikolle 13 saakka.

Raide-Jokeri

Teksti: Raide Jokeri