Etsimme suomenkielistä kampusopasta täydentämään tiimiämme - liity mukaan!

Haemme kampusoppaiden seitsemänhenkiseen opiskelijapooliin täydennystä. Kiinnostaako asiakaslähtöinen tehtävä, jossa pääset vaikuttamaan Aalto-yliopiston kampuskokemuksen kehittämiseen ja luomaan uusia kansainvälisiä verkostoja? Hae paikkaa viimeistään 15.4.2023.

Tehtäviisi kuuluu pääasiassa vierailijoiden opastaminen Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksella. Kierrosten teemoina voivat olla arkkitehtuuri, taide, yliopiston ja kampuksen historia, kestävä kampus ja nähtävyydet yliopiston kampuksella.

Suurin osa vierailijoista ovat Suomen ulkopuolelta, vierailijoina voi olla esim. arkkitehteja, alumneja, opettajia, yrityksiä kumppaneita eri korkeakouluilta ja turisteja. Kampusoppaalta toivomme hyviä vuorovaikutustaitoja ja hyvää kielitaitoa. Puhut mielellään sujuvasti suomea ja englantia, ja jokaisen ylimääräisen kielen hallinta on tietenkin plussaa. Olet kiinnostunut yliopiston toiminnasta ja kehityksestä. Etsimme reippaita opiskelijoita, jotka eivät pelkää heittäytyä uusiin tilanteisiin.

Oppaita koordinoi opaskoordinaattori, joka sopii ja koordinoi kierrokset vierailijoiden kanssa. Uusille oppaille maksetaan 25 € /per kierros, kahdesta ensimmäisestä kierroksesta, riippumatta mikä kierros on kyseessä. Tämän jälkeen maksetaan 50 € /per palkkio opastettu kierros. Kampuskierroksen keston on 1,5 h ja sisällyttää seuraavat rakennukset: Dipoli, Kandidaattikeskus, Oppimiskeskus, Väre ja Kauppakorkeakoulu. Kierroksille on olemassa valmiit materiaalit sekä videokoulutusmateriaali. Kampuskierrokset järjestetään pääsääntöisesti arkisin klo 9-17 välillä, joskus myös arki-iltaisin ja viikonloppuisin.

Jos olet kiinnostunut liittymään kampusoppaiden joukkoon, lähetä vapaamuotoinen videoesittely suomeksi (max 5 min) 15.4.2023 mennessä, jossa kerrot itsestäsi, ja miksi juuri sinut tulisi valita kampusoppaaksi.

Hae tästä: Kampusopas hakemus 2023

KYSYMYKSIÄ?