Aalto-yliopistokiinteistöjen toimitusjohtajaksi Antti Tuomela

Tuomela vastaa kampusten tila- ja palvelutarjonnasta.

TkT Antti Tuomela on nimitetty Aalto-yliopistokiinteistöt Oy:n toimitusjohtajaksi 28.4.2015 alkaen.

Tuomela on toiminut Aalto-yliopiston kiinteistöjohtajana 20.10.2014 lähtien ja jatkaa myös tässä tehtävässä. Ennen Aalto-yliopistoa hän toimi Newsec Asset Management Oy:ssä tehtävässä Vice President, Asset Management.

Antti Tuomela vastaa Aalto-yliopiston kampuspalveluiden ja Aalto-yliopistokiinteistöt Oy:n tila- ja palvelutarjonnan integroinnista asiakaslähtöiseksi palvelukokonaisuudeksi. Integrointi liittyy keväällä 2015 tehtyyn osakekauppaan, jonka tuloksena Aalto-yliopisto omistaa jatkossa Aalto-yliopistokiinteistöt Oy:n koko osakekannan. Kauppa edellyttää eduskunnan hyväksyntää. Lisäksi Tuomelan tehtävänä on terävöittää Aalto-yliopistokiinteistöt Oy:n toimitilojen tarjontaa yliopiston kumppaneille sekä yhteistyöyrityksille.

Kari Kontturi, edellinen Aalto-yliopistokiinteistöjen toimitusjohtaja, jätti tehtävänsä 15.4.2015. Antti Tuomela on toiminut väliaikaisena toimitusjohtajana 16.4.2015 alkaen.

Lisätietoja:

Marianna Bom