Rakentamisen hankinta-asiantuntijaksi Aalto-yliopistokiinteistöille

Etsimme nyt joukkoomme hankinta-asiantuntijaa, vastuualueena rakentamisen hankinnat mukaan mahdollistamaan Otaniemen kampuksen kehittämistä.
A Bloc

Aalto-yliopistokiinteistöt (ACRE) on Aalto-yliopiston omistama tytäryhtiö, joka ylläpitää, kehittää ja vuokraa Aalto-yliopiston tiloja Otaniemessä ja Töölössä. Luomme uusia konsepteja ja yhteiskäyttöisiä tiloja myös yliopiston ulkopuolisille toimijoille, muodostaen Otaniemestä ainutlaatuisen yhteistyökeskittymän ja maailman innostavimman kampuksen. Tarjoamme tilaa liike-elämän ja yliopistomaailman vuorovaikutukselle. Yhdessä noin 50:stä kiinteistöjen ja rakentamisen ammattilaisesta koostuvan tiimimme kanssa teemme isoja asioita, yhdessä ja ilon kautta.

Etsimme nyt joukkoomme

Hankinta-asiantuntijaa, vastuualueena rakentamisen hankinnat

mukaan mahdollistamaan Otaniemen kampuksen kehittämistä.

Tehtäväsi

Hankinta-asiantuntijana kilpailutat urakoita ja suunnittelupalveluja, varmistaen koko hankintaprosessin onnistumisen. Vastaat hankintakilpailutuksista aina hankintojen suunnittelusta ja kilpailutusmateriaalin hallinnasta sopimusneuvotteluihin ja sopimusten laatimiseen. Rakennat hyvää yhteistyötä toimittajien kanssa sekä seuraat sopimuksia pyrkien löytämään yliopistoa parhaiten hyödyttäviä ratkaisuja. Toimit tiiviissä yhteistyössä ACREn tiimin kanssa, tukien ja kouluttaen muuta organisaatiota hankintaprosessissa.

Työskentelet monipuolisten ja haastavien projektien parissa – meillä rakentamisen hankinnat voivat kattaa niin toimistot, opetustilat, laboratoriot kuin ulkoalueetkin. Työlläsi olet mukana mahdollistamassa huippuluokan tutkimuksen ja koulutuksen sekä kehittämässä Otaniemestä maailman innostavinta kampusta.

Osaamisesi

Olet rakentamisen hankintojen ammattilainen, jolla on intoa hankinnan jatkuvaan kehittämiseen. Toimialaosaamisesi ansiosta olet kotonasi rakentamisen hankintojen ja niitä tukevien palveluiden hankinnan parissa, ja sinulla on intoa ja paloa jatkaa työskentelyä ja kehittymistä niiden parissa myös jatkossa. Julkisen hankinnan menettelyt ovat sinulle jo ennestään tuttuja, tai tahdot laajentaa hankintaosaamistasi julkisiin hankintoihin.

Hoidat omaa vastuualuettasi omistautuneesti ja proaktiivisesti ja tuet ihmisiä konsultoivalla ja ratkaisuhakuisella otteella. Edistät asioita mielelläsi yhteistyössä muiden kanssa. Hyvä asiakaskokemus on meille sydämen asia, ja toivomme että myös sinulle. Jaat ajatuksemme siitä, että maailma ei ole koskaan valmis.

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme monipuolisen ja haastavan tehtävän uniikissa toimintaympäristössä, osana ketterää ja dynaamista tiimiämme. Työmme on merkityksellistä, ja sen vuoksi teemmekin töitä sitoutuneesti ja intohimoisesti. Vaalimme myös työn iloa ja hyvää tekemisen meininkiä, ja työilmapiirimme onkin hyvä. Yhteistyö on meille tärkeää – työskentelemme yhdessä yli tiimirajojen ja autamme toisiamme tarvittaessa. Keskeisenä yhteistyökumppaninasi tehtävässä toimii ACREn rakennuttamisen tiimi, ja kollegiaalista tukea saat myös Aalto-yliopiston ammattitaitoiselta hankintatiimiltä.

Tarjoamme henkilöstöllemme mielenkiintoisia ja monipuolisia työtehtäviä sekä mahdollisuuden kehittää omaa ammattitaitoa huippuyliopiston kiinteistöjen parissa. Töitä tehdään joustavasti Otaniemen vauhdilla kehittyvällä kampuksella ja/tai etänä, mikä paikka milloinkin sopii parhaiten tavoitteiden edistämiseen. Henkilöstöetuihimme kuuluu kattava työterveyshuolto, lounas-, liikunta- ja kulttuurietu.

Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva.

Kiinnostuitko?

Mikäli tehtävä herätti kiinnostuksesi, kuulisimme sinusta mielellämme! Jätä CV:si ja hakemuksesi pikaisesti, viimeistään su 3.10.2021 mennessä rekrytointikumppanimme IKIGAIn sähköisen rekrytointijärjestelmän kautta: https://ikigaiassessmentsoy.teamtailor.com/pages/rakentamisen-hankinta-asiantuntija-acre-haku. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa tuleva esihenkilösi, johtaja (toimitilat) Kari Haapamäki ti 28.9. klo 10 -11 sekä ke 29.9. klo 14-15 (p. +358 40 860 3807) sekä HR-päällikkö Iina Leporanta-Varjus ti 21.9. klo 12-13 sekä to 23.9. klo 10-11 (p. +358 50 351 9371). Rekrytointiin liittyvissä asioissa lisätietoja antaa rekrytointikumppaninamme toimiva IKIGAIn psykologikonsultti Elina Suutarinen (p. +358 400 784 091).

• Julkaistu
  • Päivitetty: