Pasi Lehdolle Teekkari honoris causa -arvonimi

ACREn vanhempi turvallisuusasiantuntija Pasi Lehto on saanut toiseksi korkeimman teekkarien arvonimen.
Pasi Lehto nettisivut.jpg

Pasi Lehdon ura Otaniemessä Dipolin, Teknillisen korkeakoulun ja yliopiston turvallisuus- ja kiinteistöpuolella on alkanut jo 1980-luvulta. Pasi on ollut vuosien varrella monessa mukana, muun muassa auttamassa opiskelijoita niin työ- kuin vapaa-ajallaankin tapahtumajärjestelyissä ja juhlissa. Hyvän teekkarihengen mukaisesti Pasi on jämäkkä ja suoraselkäinen mutta myös erittäin hyvällä huumorilla ja hauskoilla tarinoilla sekä ilmiömäisellä muistilla varustettu Otaniemen ja TKK:n lähihistorian tuntija. Tällä hetkellä Pasi Lehto työskentelee ACREn vanhempana turvallisuusasiantuntijana.

Teekkari honoris causa -arvonimi voidaan myöntää henkilölle, joka on työskennellyt pitkäaikaisesti teekkariyhteisön hyväksi. Lisäksi hänen on tullut osoittaa hyvää teekkarihenkeä, ja hänen on oltava yleisesti tunnettu teekkariyhteisössä. Teekkari h.c. on toiseksi korkein arvonimi heti ikiteekkarin jälkeen. Pyöreän Tornin Kilta (PTK) on Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan läheisyydessä toimiva kunnia- ja seniorijärjestö, joka vastaa muun muassa teekkariarvonimien (ikiteekkari, teekkari honoris causa sekä teekkarilakin käyttö huomionosoituksena) myöntämisestä.

Lisätietoja PTK:n kotisivuilta.

• Julkaistu
  • Päivitetty:

Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.