Kesätyöntekijä mukana kehittämässä toimivaa kampusta

Kesäkuun lopussa Otaniemen kampusalue hiljenee, mutta sen sijaan Otaniemi täyttyy kesätyöntekijöistä, jotka pääsevät kerryttämään oman alan työkokemusta.
Myös ACRE näkee tärkeänä tarjota kesätyötä opiskelijalle. Yksi heistä oli maisema-arkkitehtuuria opiskeleva Alex Salminen.
Lehmuskuja

Alex Salminen työskenteli Aalto-yliopistokiinteistöllä kesätyöntekijänä liiketoiminnan kehittämisen ja vastuullisuuden tiimissä. Alexin tehtäviin kuului kampuksen digitaalisten ratkaisujen ja kestävän kampuksen kehittämiseen liittyvät tehtävät. Alexille annettiin tehtäväksi tutkia tapoja kehittää yleisön osallistumista ja sidosryhmien osallistumista kampuksen kehittämiseen ja suunnitteluun.

”ACRE:ssa työskentely on aika rentoa ja töitä on saanut tehdä itsenäisesti. Orientoituminen uuteen työhön onnistui hyvin ACRE:n selkeiden toimintaprosessien ja tehokkaan perehdytyksen avulla. Koko kesän jatkuneen projektiluontaisen työn aikana olen oppinut omaa projektinhallintaa sekä uusien työkalujen ja käytäntöjen hallitsemisen."

Alex Salminen

ACRE tarjoaa opiskelijoille mielenkiintoisia ja haastavia kesätyötehtäviä ammattilaistemme tukemana. Haluamme antaa opiskelijan olla osana asiantuntevaa ja kannustavaa työyhteisöä sekä mahdollisuuden osallistua toiminnan kehittämiseen.

”Sain nähdä mitä ”kulissien takan” tapahtuu, ja mitä kaikkea ACRE oikeasti tekee! Aalto-yliopiston kampuksen parhaat puolet ovat yhtenäinen kampus, luonnonläheisyys sekä hyvät yhteydet. Kehitettävät asiat ovat tilojen saatavuus, opiskelijoille pitäisi olla paremmin tiloja saatavilla. ACRE:ssa työskenteleminen on kaiken kaikkiaan ollut positiivinen kokemus”, toteaa Alex.

Alex oli meille todella iso apu, Suurkiitos Alexille!

• Julkaistu
  • Päivitetty:

Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.