Etsimme uutta asiakkuuspäällikköä ja työkaveria vuokraustiimiimme!

Asiakkuuspäällikkönä vastaat asiakassuhteiden kehittämisestä yhdessä vuokraustiimin kanssa. Teet yhteistyötä myös muiden organisaation tiimien kanssa ja tuet toiminnallasi yhteisiä kehittämistavoitteita. Arvostamme työtehtävien hoitamisessa tavoitteellisuutta, ammatillista uteliaisuutta, vastuullista otetta ja hyviä vuorovaikutustaitoja.
_OE_2476-Edit_Original.jpg

Onko sinulla intohimoa ja paloa asiakkuuksien hoitamiseen sekä toimitilojen vuokraukseen osana tulevaisuuden kampuksen kehitystä?

Etsimme nyt vuokraustiimimme uutta

Asiakkuuspäällikköä

vakituiseen tehtävään.

Tehtäväsi

Asiakkuuspäällikkönä pääasiallisena tehtävänäsi on määriteltyjen asiakkuuksien kokonaisvaltainen hoitaminen, aktiivinen yhteydenpito ulkoisiin vuokralaisasiakkaisiin sekä toimitilakohteiden vuokraus yhteistyössä vuokrauspäällikön kanssa. Työnkuvaan kuuluu asiakkaiden tarpeiden selvittäminen sekä asiakastyytyväisyyden kehittäminen. Työtehtäviin sisältyy myös tilakonsepteihin liittyvää kehitystyötä (coworking-, liike- ja toimistotilat), projektien läpivientiä tiiviissä yhteistyössä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa sekä kohteiden tuotto- ja kulubudjetointi ja budjetissa pysyminen. Tässä tehtävässä pääset osallistumaan kampuksen yritystoiminnan ja palvelutarjoaman kehittämiseen kokonaisvaltaisesti yhteistyössä vuokralaisasiakkaiden kanssa.

Otaniemen palveluita kehitetään yhä kokonaisvaltaisemmin ja suunnitelmissa otetaan huomioon koko alueen palvelukokonaisuus. Työssäsi pääset kehittämään Aalto-yliopiston yhteydessä toimivan, vuonna 2018 avatun kauppakeskus A Blocin ja vuonna 2021 uudelleen avatun ostoskeskus A Blancin operatiivista toimintaa. Lisäksi tehtäviisi kuuluu kampuksella toimivan startup -keskittymä A Gridin sekä kampusjäsenyys -konseptin kehittäminen, myynti ja asiakkuuksien hoitaminen.

Osaamisesi ja mielenkiintosi

Toivomme, että sinulla on tehtävään soveltuva koulutustausta, esimerkiksi ylempi korkeakoulututkinto tai AMK-tasoinen tutkinto kaupalliselta alalta sekä kokemusta ja ennen kaikkea kiinnostusta toimitilojen vuokrauksesta sekä kiinteistöliiketoiminnasta. Liikehuoneistojen vuokrasopimusten tunteminen ja kokemus kaupallisten kohteiden kehittämisestä katsotaan eduksi. Tehtävä sopii myös työuran alkuvaiheessa olevalle.

Työskentelytavaltasi olet asiakaslähtöinen, ratkaisuhakuinen ja oma-aloitteinen tiimipelaaja. Meille on tärkeää, että sinulla on positiivinen asenne, hyvät vuorovaikutus- ja koordinointitaidot sekä intohimoa kehittää toimintaa. Hallitset englannin ja suomen sujuvasti työkielinä sekä kirjallisesti että suullisesti.

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme monipuolisen ja haastavan tehtävän uniikissa toimintaympäristössä, osana ketterää ja dynaamista tiimiämme sekä mahdollisuuden kehittää omaa ammattitaitoasi huippuyliopiston kiinteistöjen parissa. ACRE-työyhteisössä pääset tekemään yhteistyötä yli tiimirajojen ja toimimaan inspiroivassa työympäristössä. Saat lähitiimin lisäksi tueksesi myös muut mukavat kollegat ja tehtävässäsi sinua sparraa koko tiivis yhteisömme. Kannustavan työilmapiirin lisäksi tarjoamme sinulle myös liukuvan työajan, kilpailukykyiset työsuhde-edut sekä mahdollisuuden etätyöskentelyyn. Moderni ja viihtyisä toimipisteemme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella keskellä Otaniemen kampusta.

Kiinnostuitko?

Jos haluat liittyä tiimiimme, lähetäthän hakemuskirjeen palkkatoiveineen ja ansioluettelosi sähköisen rekrytointijärjestelmän kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään su 26.3.2023 mennessä. Linkki: Asiakkuuspäällikkö

Käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla. Toivomme sinun aloittavan uudessa tehtävässäsi mahdollisimman pian sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Leasing & Customer Experience Jenna Isokuortti, jenna.isokuortti (at) aalto.fi, puh. +358 50 464 4020.

Hakuprosessiin liittyvissä kysymyksissä auttaa HR-päällikkö Laura Pyysalo, laura.pyysalo (at) aalto.fi.

• Julkaistu
  • Päivitetty:

Ilmakuva Tietotie 2 -kiinteistöstä keväällä, näkymässä punatiilisiä rakennuksia.

Senaatti-kiinteistöt ja Aalto-yliopisto allekirjoittivat kiinteistökaupan Otaniemen kampuksella sijaitsevasta kiinteistöstä

Tietotie 2:ssa sijaitseva toimisto- ja laboratoriokiinteistö vahvistaa kampusalueen ytimeen sijoittuvia toimintoja ja palveluita.