Etsimme nyt vuokraustiimimme uutta Account Manageria!

Onko sinulla intohimoa ja paloa asiakkuuksien hoitamiseen osana tulevaisuuden kampuksen kehitystä?
A Bloc

Aalto-yliopistokiinteistöt Oy (ACRE) on Aalto-yliopiston 100 % omistama tytäryhtiö, joka ylläpitää, kehittää ja vuokraa Aalto-yliopiston tiloja. Luomme uusia konsepteja ja yhteiskäyttöisiä tiloja myös yliopiston ulkopuolisille toimijoille, muodostaen Otaniemestä ainutlaatuisen yhteistyökeskittymän ja maailman innostavimman kampuksen. Tarjoamme tilaa liike-elämän ja yliopistomaailman vuorovaikutukselle. Yhdessä noin 50:stä kiinteistöjen ja rakentamisen ammattilaisesta koostuvan ACRE:n tiimimme kanssa teemme isoja asioita, yhdessä ja ilon kautta.

Etsimme nyt vuokraustiimimme uutta

Account Manageria

määräaikaiseen tehtävään (perhevapaan sijaisuus).

Tehtäväsi

Account Managerina pääasiallisena tehtävänäsi on määriteltyjen avainasiakkuuksien ja -kumppanuuksien kokonaisvaltainen hoitaminen sekä aktiivinen yhteydenpito ulkoisiin vuokralaisasiakkaisiin, asiakkaiden tarpeiden selvittäminen sekä asiakastyytyväisyyden kehittäminen. Tehtäviin kuuluu myös tilakonsepteihin liittyvää kehitystyötä (coworking-, liike- ja toimistotilat), liiketoiminnan kehityshankkeiden suunnittelua, toteutusta ja projektien läpivientiä tiiviissä yhteistyössä muiden sisäisten ja ulkoisten osapuolten kanssa sekä kohteiden tuotto- ja kulubudjetointi ja budjetissa pysyminen. Tässä tehtävässä pääset osallistumaan kampuksen yritystoiminnan ja palvelutarjoaman kehittämiseen kokonaisvaltaisesti yhteistyössä vuokralaisasiakkaiden kanssa.

Otaniemen palveluita kehitetään yhä kokonaisvaltaisemmin ja suunnitelmissa otetaan huomioon koko alueen palvelukokonaisuus. Työssäsi pääset kehittämään Aalto-yliopiston yhteydessä toimivan, vuonna 2018 avatun kauppakeskus A Blocin ja vuonna 2021 uudelleen avatun ostoskeskus A Blancin operatiivista toimintaa. Lisäksi tehtäviisi kuuluu kampuksella toimivan startup keskittymä A Gridin sekä kampuksen Coworking -konseptin kehittäminen ja asiakkuuksien hoitaminen.

Osaamisesi ja mielenkiintosi

Toivomme, että sinulla on tehtävään soveltuva koulutustausta, esimerkiksi ylempi korkeakoulututkinto tai AMK-tasoinen tutkinto kaupalliselta alalta sekä mahdollisesti kokemusta B-to-B yritysasiakkuuksien hoitamisesta. Arvostamme myös aikaisempaa kokemusta ja ennen kaikkea kiinnostusta kiinteistöalan myynti- ja asiakastehtävistä. Liikehuoneistojen vuokrasopimusten tunteminen ja kokemus kaupallisten keskusten tehtävistä katsotaan eduksi. Tehtävä sopii myös työuran alkuvaiheessa olevalle.

Työskentelytavaltasi olet asiakaslähtöinen, ratkaisuhakuinen ja oma-aloitteinen tiimipelaaja. Meille on tärkeää, että sinulla on positiivinen asenne, hyvät vuorovaikutus- ja koordinointitaidot, kykyä oppia uutta, halua auttaa ja intohimoa kehittää toimintaa. Hallitset englannin ja suomen sujuvasti työkielinä sekä kirjallisesti että suullisesti.

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme monipuolisen ja haastavan tehtävän uniikissa toimintaympäristössä, osana ketterää ja dynaamista tiimiämme sekä mahdollisuuden kehittää omaa ammattitaitoasi huippuyliopiston kiinteistöjen parissa. ACRE-työyhteisössä pääset tekemään yhteistyötä yli tiimirajojen ja toimimaan inspiroivassa työympäristössä. Saat lähitiimin lisäksi tueksesi myös muut mukavat kollegat ja tehtävässäsi sinua sparraa koko tiivis yhteisömme. Kannustavan työilmapiirin lisäksi tarjoamme sinulle myös liukuvan työajan, kilpailukykyiset työsuhde-edut sekä mahdollisuuden etätyöskentelyyn. Moderni ja viihtyisä toimipisteemme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella keskellä Otaniemen kampusta.

Toiveenamme on saada uusi jäsen tiimimme perehdytettäväksi marraskuun puoliväliin mennessä. Määräaikainen työsuhde kestää ainakin lokakuuhun 2022 saakka.

Kiinnostuitko?

Jos haluat liittyä tiimiimme, lähetäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi sähköpostitse osoitteeseen [email protected] mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään su 3.10.2021 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Business Development and Sustainability Satu Kankaala, puh. 0400 535 919, parhaiten tavoitettavissa perjantaina 24.9 klo 9-12 tai sähköpostitse [email protected] sekä Asset Manager Susanna Aspia, puh. 044 342 6879, parhaiten tavoitettavissa ke 22.9. klo 13-14 ja ma 27.9. klo 10-11 tai sähköpostitse [email protected].

• Julkaistu
  • Päivitetty: