Etsimme nyt uutta talousassistenttia taloustiimiimme!

Haussa hyvät vuorovaikutustaidot omaava, asiakaspalveluhenkinen, jämäkkä sekä huumorintajuinen taloushallinnon moniosaaja. Taloustiimissä pääset seuraamaan aitiopaikalta kampuksen kehittymistä.
_OE_4723.jpg

Haemme nyt tiimiimme uutta

Talousassistenttia

vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen.

Tehtäväsi

Vastaamme palveluyhtiönä Aalto-yliopiston kiinteistösalkusta, jonka hallinnointi on eriytetty 22 keskinäiseen kiinteistöosakeyhtiöön. Pääasiallisena vastuualueenasi on yhtiöiden maksuliikenteen hoitaminen, erityisesti ostolaskujen käsittelyyn liittyvät tehtävät (laskukierto, tiliöinti ja erilaiset selvitykset). Lisäksi vastaat vuokralaskutuksesta ja yhtiöiden myyntilaskutuksesta. Myös mm. yhtiöhallintoon liittyvät asiat, tilinpäätöksen avustavat tehtävät sekä muut hallinnolliset tehtävät ovat osa toimenkuvaasi. Teet tiivistä yhteistyötä ACRE:n tiimien ja ulkoisen talouspalvelujen tuottajan kanssa.

Talousassistentin roolissa raportoit talouspäällikölle.

Osaamisesi ja kokemuksesi

Voit hyvin olla jo kokenut taloushallinnon osaaja, mutta työ sopii myös uransa alkuvaiheessa olevalle innokkaalle tekijälle. Toivomme, että sinulla on soveltuva kaupallinen koulutus/-tutkinto kuten tradenomi. Odotamme sinulla olevan kokemusta taloushallinnon ohjelmista ja kykyä oppia käyttämään uusia järjestelmiä. Edellytämme MS Office ohjelmien sujuvaa käyttöä (erityisesti Excel). Englannin kielen taito (suullinen ja kirjallinen kommunikointi) katsotaan eduksi.

Etsimme iloisen asiakaspalveluasenteen omaavaa henkilöä, joka toimii sujuvasti osana pientä, mutta tehokasta tiimiämme. Edellytämme tarkkaa ja huolellista otetta työhön ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Työhömme liittyy ajoittainen kiire, mutta teemme töitä hyvällä ja rennolla asenteella, toisiamme auttaen. Meille on tärkeää, että saamme joukkoomme yhteistyökykyisen, toimeen tarttuvan ja innostuneen sekä motivoituneen taloushallinnon osaajan.

Tarjoamme

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työn sekä mahdollisuuden kehittää omaa ammattitaitoasi huippuyliopiston kiinteistöjen parissa osana asiantuntevaa taloustiimiä. 50-henkisessä ACRE-yhteisössä pääset tekemään yhteistyötä yli tiimirajojen ja toimimaan inspiroivassa työympäristössä. Saat tehtäviisi hyvän perehdytyksen ja tiimin tuen.

Kannustavan työilmapiirin lisäksi tarjoamme sinulle myös joustavan työajan ja kilpailukykyiset työsuhde-edut. Moderni toimipisteemme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella keskellä Otaniemen kampusta, mutta työtä voi tehdä osittain myös etänä.

Kiinnostuitko?

Jos haluat liittyä tiimiimme, lähetäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi sähköisen järjestelmämme kautta: LINKKI. Hae paikkaa mahdollisimman pian, mutta viimeistään 22.1.2023. Käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla.

Toivomme sinun aloittavan uudessa tehtävässäsi mahdollisimman pian sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa talouspäällikkö Tiina Raivio p. 040 5739113, parhaiten tavoitettavissa 11.1. klo 9-11, 16.1. klo 9-11 tai 18.1. klo 13-15.

Hakuprosessiin liittyvissä kysymyksissä auttaa HR-päällikkö Laura Pyysalo, laura.pyysalo (at) aalto.fi.

• Julkaistu
  • Päivitetty:

Bar Otapas

Ostoskeskus A Blanciin avautuu uusi viihtyisä baari Otapas

Bar Otapas avautuu perjantaina 1.3. ostoskeskus A Blanciin. Rento uusi kohtaamispaikka on avoinna Iltapäivästä myöhään yöhön.
Poikkeustilanne-kuvitus
Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.