Etsimme nyt uutta markkinoinnin asiantuntijaa vuokraustiimiimme!

Oletko etsimämme markkinoinnin asiantuntija, jolla on aitoa halua olla mukana tuomassa omia ideoita toiminnan kehittämiseen? Markkinointipäällikön roolissa pääset aidosti vaikuttamaan muutoksiin ja myös omaan ammatilliseen kehittymiseesi.
Unto_Rautio_Aalto_DSC5040_Original.jpg

Etsimme nyt uutta

Markkinoinnin asiantuntijaa/Markkinointipäällikköä

määräaikaiseen tehtävään (perhevapaan sijaisuus).

Tehtäväsi

Haemme tiimiimme innostunutta ja monipuolista markkinoinnin osaajaa kehittämään Aalto-yliopiston kampuksen brändiä ja toteuttamaan yliopiston kiinteistöyhtiön markkinointia. Markkinoinnista vastaavana pääasiallisena tehtävänäsi on Aalto-yliopiston ulkopuolisille tahoille vuokrattavien kohteiden markkinointi ja viestintä. Tehtävässäsi olet mukana kehittämässä vuokrattavia tilakonsepteja (coworking-, liike- ja toimistotilat) ja osallistut kohteiden päivittäiseen arkeen. Vastaat markkinointikulujen budjetoinnista ja ennustamisesta ja pääset osallistumaan kampuksen aluebrändin suunnitteluun tiiviissä yhteistyössä Aalto-yliopiston kampusviestinnän kanssa.

Tehtäviisi kuuluu myös yleisiä markkinoinnin ja viestinnän tehtäviä, kuten esimerkiksi sosiaalisen median kanavien ylläpito, tiedotteiden ja uutisten laatiminen ja nettisivujen kehittäminen ja ylläpito. Lisäksi osallistut Aalto-yliopistokiinteistöjen yleisiin markkinoinnin ja viestinnän tehtäviin yhdessä muiden tiimien kanssa.

Osaamisesi ja mielenkiintosi

Toivomme, että sinulla on tehtävään soveltuva koulutustausta, esimerkiksi ylempi korkeakoulututkinto tai AMK-tasoinen tutkinto. Sinulla on näkemystä brändin ja markkinoinnin kehittämisestä ja kokemusta niiden käytännön toteutuksista kuten kokemusta nettisivujen kehityksestä ja ylläpidosta, sosiaalisen median kanssa työskentelystä, visuaalisten materiaalien luonnista ja muokkauksesta. Lisäksi toivomme sinulta hyvää visuaalista silmää ja kykyä tuottaa sujuvaa tekstiä.  Hahmotat kokonaisuudet ja osaat pukea viestimme kohderyhmän mukaan.

Työskentelytavaltasi olet asiakaslähtöinen, käytännönläheinen, ratkaisuhakuinen ja oma-aloitteinen tiimipelaaja. Meille on tärkeää, että sinulla on positiivinen asenne, hyvät vuorovaikutus- ja koordinointitaidot, kykyä oppia uutta, halua auttaa ja intohimoa kehittää toimintaa. Hallitset englannin ja suomen sujuvasti työkielinä sekä kirjallisesti että suullisesti.

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme monipuolisen ja haastavan tehtävän ainutlaatuisessa toimintaympäristössä osana ketterää ja dynaamista tiimiämme. Koemme työmme merkitykselliseksi, ja sen vuoksi teemme töitä sitoutuneesti ja intohimoisesti. Vaalimme työn iloa ja hyvää tekemisen meininkiä. Yhteistyö on meille tärkeää – työskentelemme yhdessä yli tiimirajojen ja autamme toisiamme tarvittaessa.

Tarjoamme henkilöstöllemme mielenkiintoisia ja monipuolisia työtehtäviä sekä mahdollisuuden kehittää omaa ammattitaitoa huippuyliopiston kiinteistöjen parissa. Saat lähitiimin lisäksi tueksesi myös muut mukavat kollegat ja tehtävässäsi sinua sparraa koko tiivis yhteisömme. Kannustavan työilmapiirin lisäksi tarjoamme sinulle myös liukuvan työajan, kilpailukykyiset työsuhde-edut sekä mahdollisuuden etätyöskentelyyn. Moderni ja viihtyisä toimipisteemme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella keskellä Otaniemen kampusta.

Toiveenamme on saada uusi jäsen tiimimme perehdytettäväksi syyskuun puoliväliin mennessä. Määräaikainen työsuhde kestää arviolta syyskuuhun 2023 saakka.

Kiinnostuitko?

Jos haluat liittyä tiimiimme, lähetäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi sähköpostitse osoitteeseen [email protected] mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 31.7.2022 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Business Development and Sustainability Satu Kankaala, puh. 0400 535 919, parhaiten tavoitettavissa keskiviikkona 6.7 tai sähköpostitse [email protected]

• Julkaistu
  • Päivitetty: