Ville Jokela nimitetty Aalto-yliopistokiinteistöjen toimitusjohtajaksi

Jokela vastaa yhtiön päivittäisestä johtamisesta 1.1.2020 alkaen.
Ville Jokela aloittaa toimitusjohtajana 1.1.2020. Kuva: Kalle Kataila / Aalto-yliopisto

Diplomi-insinööri Ville Jokela on nimitetty Aalto-yliopiston tytäryhtiön Aalto-yliopistokiinteistöt Oy:n toimitusjohtajaksi. Hän vastaa yhtiön päivittäisestä johtamisesta,  kiinteistövarallisuuden hoidosta, kiinteistökehityksestä, kampusinvestointiohjelman suunnittelusta ja toteutuksesta, kiinteistötransaktioista, kampuksen käyttäjäpalveluista sekä tilojen ulosmyynninstä yliopiston kumppaneille ja sidosryhmille.

Jokela siirtyy Aalto-yliopistoon pääomasijoittaja Pontos Oy:stä, missä hän on vastannut yhtiön kiinteistöportfoliosta kiinteistöinvestoinneista ja -myynneistä, kiinteistö- ja tonttikehityksestä, kaavoituksesta, toimitilojen vuokrauksesta sekä kiinteistövarallisuuden ja ylläpidon hoidosta. Opiskeluaikanaan Jokela toimi useissa silloisen Teknillisen korkeakoulun opiskelijajärjestöjen luottamustehtävissä.

Hän aloittaa tehtävässään 1.1.2020 ja raportoi Aalto-yliopiston talousjohtajalle ja Aalto-yliopistokiinteistöjen hallituksen puheenjohtajalle Marianna Bomille. Hän on myös Aalto-yliopiston johtoryhmän jäsen.

Lisätietoja:
Noora Stapleton
viestinnän asiantuntija, kampus ja innovaatioekosysteemi

KKJ Kauppa Otaniemi sisäänkäynti

Uusi aasialainen ruokakauppa, KKJ Kauppa Otaniemi, nyt avattu kauppakeskus A Blocissa

A Blocin ostostarjonta on parantunut KKJ Kauppa Otaniemen avajaisten myötä. Tämä on uusi määränpääsi kaikille aasialaisille tuotteille!
Ilmakuva Tietotie 2 -kiinteistöstä keväällä, näkymässä punatiilisiä rakennuksia.

Senaatti-kiinteistöt ja Aalto-yliopisto allekirjoittivat kiinteistökaupan Otaniemen kampuksella sijaitsevasta kiinteistöstä

Tietotie 2:ssa sijaitseva toimisto- ja laboratoriokiinteistö vahvistaa kampusalueen ytimeen sijoittuvia toimintoja ja palveluita.