Vesihuollon saneeraustyömaa A Blancin edustalla

HSY:n vesihuollon saneerausurakka on siirtynyt ostoskeskus A Blancin edustalle.

Helsingin Seudun Ympäristöpalvelujen (HSY) vesihuollon saneerausurakka on siirtynyt Rakentajanaukion suunnalta ostoskeskus A Blancin edustalle. Osa A Blancin pysäköintipaikoista on varattu työmaan käyttöön.

Kaivuutyöt tulevat ostoskeskuksen pihassa kestämään noin elokuun puoliväliin, kaiken kaikkiaan vesihuollon kaivuuta kampuksella tehdään vielä noin elo-syyskuun vaihteeseen asti. Tavoitteena on, että työmaa on valmis ja alueet ennallistettu viimeistään lokakuussa.

Työmaasta tulee aiheutumaan vesikatko A Blancissa kun uudet vesiputket liitetään kiinteistöön. HSY tiedottaa asiasta erikseen.

Työmaan pääurakoitsija on VM Suomalainen Oy.

Aalto_University_Squad_students_May-2023_by_Aleksi_Poutanen_4754.jpg
Kampus, Opinnot, Yliopisto Julkaistu

HSL-kortti lakkaa toimimasta kulkutunnisteena Otaniemen kampuksella 15.11.2024

Otaniemen kampuksella HSL-kortti poistuu käytöstä kulkutunnisteena 15.11.2024 alkaen.
Kampuskysely

Vastaa kampuskyselyyn, vaikuta ja voita hyvinvointilahjakortteja!

Vuosittaisella kampuskyselyllä mitataan jälleen kampuksen toimivuutta ja viihtyisyyttä, eli kampuskokemusta. Kysely on auki 9.10.-31.10.2024.
Poikkeustilanne-kuvitus
Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Kesä ja syksy tuo muutoksia Aalto-yliopiston metroasemalle

Aalto-yliopiston metroaseman muutostyöt sulkevat sisäänkäyntejä kesällä ja syksyllä 2024.
1KOMMA5°

Älykkäitä energiratkaisuja tarjoava 1KOMMA5° showroom nyt ostoskeskus A Blancissa

Tervetuloa avoimiin oviin 1KOMMA5° Suomi -showroomille keskiviikosta perjantaihin 9.–11.10.2024. Älykkäitä energiaratkaisuja tarjoavan 1KOMMA5°:n tavoitteena on mahdollistaa hiilineutraalin energian saanti suomalaisiin koteihin tarjoamalla aurinkopaneelijärjestelmiä, akustoja ja sähköauton latausasemia.