Vastaa kampuskyselyyn, vaikuta ja voita mahtavat lounaat!

Kerro, miten hyvin yliopistoympäristö toimii ja tukee erilaisten työtehtävien tekemistä tai opiskelua. Kyselyn lopussa voit jättää palautetta suoraan kampuskartalle, mikä alue on kampuksen helmi, missä taas kehittämisen varaa. Vastaajien kesken arvotaan lounassettejä Fat Lizard -ravintolaan. Kysely on auki 25.10.-10.11.2023.

Aalto-yliopistokiinteistöt (ACRE) mittaa jälleen vuosittaisella kyselyllä kampuksen toimivuutta ja viihtyisyyttä, eli kampuskokemusta.

Käythän kertomassa, miten hyvin yliopistoympäristö toimii ja tukee erilaisten työtehtävien tekemistä ja/tai opiskelua. Kyselyn lopussa voit jättää palautetta suoraan kampuskartalle, mikä alue on kampuksen helmi, missä taas kehittämisen varaa. Kysely on auki 25.10.-10.11.2023.

Vastaamalla voit aidosti vaikuttaa

Aiempina vuosina vastausten perusteella on muun muassa kehitetty kampuksen ulkoalueita, lisätty sähköautojen latauspisteitä ja polkupyörien säilytyspaikkoja, tehty parannuksia sisäilman laatuun, kiinnitetty huomiota työympäristöjen kalustukseen sekä pyritty monipuolistamaan kampuksen palvelutarjontaa.

Linkki henkilöstön kyselyyn: https://aaltouniversityfinlandcampus2023.leesmanindex.co.uk/phdUYLuJcFYvs3oS

Linkki opiskelijoiden kyselyyn:

Jättämällä yhteystietosi kyselyn lopuksi voit osallistua Fat Lizardin lounassettien (arvo noin 35 e) arvontaan, arvomme 20 settiä. Mikäli opiskelijoiden kyselyn kokonaisvastausprosentti ylittää 10% ja henkilöstön kyselyn ylittää 40%, arvomme lisäksi muita hyvinvointipalkintoja.

Kiitos yhteistyöstä!

• Julkaistu
  • Päivitetty:
  • This content was originally published on www.aalto.fi.

KKJ Kauppa Otaniemi sisäänkäynti

Uusi aasialainen ruokakauppa, KKJ Kauppa Otaniemi, nyt avattu kauppakeskus A Blocissa

A Blocin ostostarjonta on parantunut KKJ Kauppa Otaniemen avajaisten myötä. Tämä on uusi määränpääsi kaikille aasialaisille tuotteille!
Ilmakuva Tietotie 2 -kiinteistöstä keväällä, näkymässä punatiilisiä rakennuksia.

Senaatti-kiinteistöt ja Aalto-yliopisto allekirjoittivat kiinteistökaupan Otaniemen kampuksella sijaitsevasta kiinteistöstä

Tietotie 2:ssa sijaitseva toimisto- ja laboratoriokiinteistö vahvistaa kampusalueen ytimeen sijoittuvia toimintoja ja palveluita.