Vastaa kampuskyselyyn, vaikuta ja voita mahtavat lounaat!

Kerro, miten hyvin yliopistoympäristö toimii ja tukee erilaisten työtehtävien tekemistä tai opiskelua. Kyselyn lopussa voit jättää palautetta suoraan kampuskartalle, mikä alue on kampuksen helmi, missä taas kehittämisen varaa. Vastaajien kesken arvotaan lounassettejä Fat Lizard -ravintolaan. Kysely on auki 25.10.-10.11.2023.

Aalto-yliopistokiinteistöt (ACRE) mittaa jälleen vuosittaisella kyselyllä kampuksen toimivuutta ja viihtyisyyttä, eli kampuskokemusta.

Käythän kertomassa, miten hyvin yliopistoympäristö toimii ja tukee erilaisten työtehtävien tekemistä ja/tai opiskelua. Kyselyn lopussa voit jättää palautetta suoraan kampuskartalle, mikä alue on kampuksen helmi, missä taas kehittämisen varaa. Kysely on auki 25.10.-10.11.2023.

Vastaamalla voit aidosti vaikuttaa

Aiempina vuosina vastausten perusteella on muun muassa kehitetty kampuksen ulkoalueita, lisätty sähköautojen latauspisteitä ja polkupyörien säilytyspaikkoja, tehty parannuksia sisäilman laatuun, kiinnitetty huomiota työympäristöjen kalustukseen sekä pyritty monipuolistamaan kampuksen palvelutarjontaa.

Linkki henkilöstön kyselyyn: https://aaltouniversityfinlandcampus2023.leesmanindex.co.uk/phdUYLuJcFYvs3oS

Linkki opiskelijoiden kyselyyn:

Jättämällä yhteystietosi kyselyn lopuksi voit osallistua Fat Lizardin lounassettien (arvo noin 35 e) arvontaan, arvomme 20 settiä. Mikäli opiskelijoiden kyselyn kokonaisvastausprosentti ylittää 10% ja henkilöstön kyselyn ylittää 40%, arvomme lisäksi muita hyvinvointipalkintoja.

Kiitos yhteistyöstä!

• Julkaistu
  • Päivitetty:
  • This content was originally published on www.aalto.fi.

Ahomansikka

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Otaniemi kampus

Kyselytulos: Tyytyväisyys Aalto-yliopiston kampuksen toimitiloihin on pysynyt hyvänä

Aalto-yliopistokiinteistöjen toimitila-asiakkaiden tyytyväisyys toimitiloihin on pysynyt hyvänä ja erityisen tyytyväisiä ollaan yhteistyöhön ja asiakaspalvelun laatuun.
Harald Herlin Learning Center
Tutkimus ja taide Julkaistu

Oppimiskeskuksessa pilotoidaan 19.8.2024 alkaen uusia aukioloaikoja

Opiskelijoiden ja henkilöstön mahdollisuudet käyttää tiloja ja kokoelmia laajentuvat.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.