Vastaa kampuskyselyyn, vaikuta ja voita hyvinvointilahjakortteja!

Kerro, miten hyvin kampus toimii ja tukee erilaisten työtehtävien tekemistä tai opiskelua. Kyselyn lopussa voit jättää palautetta suoraan kampuskartalle missä on kampuksen virkistävimmät kohdat, tai missä kehittämisen varaa. Vastaajien kesken arvotaan lahjakortteja Unisportiin. Kysely on auki 9.10.-31.10.2024.
Kampuskysely

Aalto-yliopistokiinteistöt (ACRE) mittaa jälleen vuosittaisella kyselyllä kampuksen toimivuutta ja viihtyisyyttä, eli kampuskokemusta.

Käythän kertomassa, miten hyvin kampus toimii ja tukee erilaisten työtehtävien tekemistä ja/tai opiskelua. Kyselyn lopussa voit jättää palautetta kampuksen eri alueista suoraan kampuskartalle.

Vastaamalla voit aidosti vaikuttaa!

Aiempina vuosina vastausten perusteella on muun muassa kehitetty kampuksen ulkoalueita, lisätty sähköautojen latauspisteitä ja polkupyörien säilytyspaikkoja, tehty parannuksia sisäilman laatuun, kiinnitetty huomiota työympäristöjen kalustukseen sekä pyritty monipuolistamaan kampuksen palvelutarjontaa.

Linkki henkilöstön kyselyyn: https://link.webropolsurveys.com/S/D211091F8BDC4699 (suomeksi ja englanniksi)

Linkki opiskelijoiden kyselyyn: https://link.webropolsurveys.com/S/BA3384FB4B1A1E6C (englanniksi)

Jättämällä yhteystietosi kyselyn lopuksi voit osallistua Unisportin lahjakorttien arvontaan.

Kiitos yhteistyöstä!

Aalto_University_Squad_students_May-2023_by_Aleksi_Poutanen_4754.jpg
Kampus, Opinnot, Yliopisto Julkaistu

HSL-kortti lakkaa toimimasta kulkutunnisteena Otaniemen kampuksella

Otaniemen kampuksella HSL-kortti poistuu käytöstä kulkutunnisteena 21.10.2024 alkaen.
Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Kesä ja syksy tuo muutoksia Aalto-yliopiston metroasemalle

Aalto-yliopiston metroaseman muutostyöt sulkevat sisäänkäyntejä kesällä ja syksyllä 2024.
1KOMMA5°

Älykkäitä energiratkaisuja tarjoava 1KOMMA5° showroom nyt ostoskeskus A Blancissa

Tervetuloa avoimiin oviin 1KOMMA5° Suomi -showroomille keskiviikosta perjantaihin 9.–11.10.2024. Älykkäitä energiaratkaisuja tarjoavan 1KOMMA5°:n tavoitteena on mahdollistaa hiilineutraalin energian saanti suomalaisiin koteihin tarjoamalla aurinkopaneelijärjestelmiä, akustoja ja sähköauton latausasemia.
Sekajätekasa Ämmässuon jätteenkäsittelylaitoksella.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu

Kierrätyskampanja käynnistyy Otaniemen kampuksella

Käynnistämme Otaniemen kampuksella jätteiden kierrätyskampanjan lokakuun alussa. Tavoitteena on lisätä kierrätysastetta ja vähentää sekajätteen määrää.