Uusi tapahtumatila Jedi Training School avattu A Gridissä

Startup-hubi A Gridissä osoitteessa Otakaari 5 on avattu uusi tapahtumatila, Jedi Training School. Tila on tarjolla vuokrattavaksi erityisesti pienempiin vapaamuotoisiin tilaisuuksiin, kuten workshopeihin, afterwork-tapahtumiin ja juhliin.
Kaunis tila taipuu erilaisiin rentoihin tapahtumiin. Kuva: Aalto-yliopisto / Martin Sommerschield.

Tyylikäs, tummin sävyin toteutettu tila sijaitsee A Gridin G-siiven toisessa kerroksessa, aivan Ravintola Factoryn yläpuolella. Se on kooltaan noin 180 m² ja mahdollistaa tapahtuman noin 65 hengelle.

Tila koostuu suuresta avoimesta tilasta, jossa on kiinteä tiski, TV-näyttö sekä pöytiä ja raheja. Ikkunat avautuvat vehreälle Ossinlammelle. Tilasta löytyy myös AV-järjestelmä mikrofoneineen. Lisäksi tilassa on lasiseinällä erotettu pienempi huone, joka leikittelee viidakkoteemalla. Tilasta löytyy myös oma wc sekä eteistila naulakoineen.

Jedi Training School on varattavissa Aalto-yliopiston tilamyynnin tiimin kautta. Catering onnistuu vaivattomasti alakerran Ravintola Factoryn kautta, tai halutessa muualtakin. Tila on toistaiseksi käytössä A Gridin vastaanoton aukioloaikojen mukaisesti arkisin klo 8-20.

Kiinnostuistko tilasta? Pyydä tarjous tilamyynnin tiimiltämme!

Pyydä tarjous

Tee virtuaalikierros

Erillinen huone tuo viidakkotunnelmaa tilaan. Kuva: Aalto-yliopisto / Martin Sommerschield.

Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.