Uusi tapahtumatila Jedi Training School avattu A Gridissä

Startup-hubi A Gridissä osoitteessa Otakaari 5 on avattu uusi tapahtumatila, Jedi Training School. Tila on tarjolla vuokrattavaksi erityisesti pienempiin vapaamuotoisiin tilaisuuksiin, kuten workshopeihin, afterwork-tapahtumiin ja juhliin.
Kaunis tila taipuu erilaisiin rentoihin tapahtumiin. Kuva: Aalto-yliopisto / Martin Sommerschield.

Tyylikäs, tummin sävyin toteutettu tila sijaitsee A Gridin G-siiven toisessa kerroksessa, aivan Ravintola Factoryn yläpuolella. Se on kooltaan noin 180 m² ja mahdollistaa tapahtuman noin 65 hengelle.

Tila koostuu suuresta avoimesta tilasta, jossa on kiinteä tiski, TV-näyttö sekä pöytiä ja raheja. Ikkunat avautuvat vehreälle Ossinlammelle. Tilasta löytyy myös AV-järjestelmä mikrofoneineen. Lisäksi tilassa on lasiseinällä erotettu pienempi huone, joka leikittelee viidakkoteemalla. Tilasta löytyy myös oma wc sekä eteistila naulakoineen.

Jedi Training School on varattavissa Aalto-yliopiston tilamyynnin tiimin kautta. Catering onnistuu vaivattomasti alakerran Ravintola Factoryn kautta, tai halutessa muualtakin. Tila on toistaiseksi käytössä A Gridin vastaanoton aukioloaikojen mukaisesti arkisin klo 8-20.

Kiinnostuistko tilasta? Pyydä tarjous tilamyynnin tiimiltämme!

Pyydä tarjous

Tee virtuaalikierros

Erillinen huone tuo viidakkotunnelmaa tilaan. Kuva: Aalto-yliopisto / Martin Sommerschield.

Ahomansikka

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Otaniemi kampus

Kyselytulos: Tyytyväisyys Aalto-yliopiston kampuksen toimitiloihin on pysynyt hyvänä

Aalto-yliopistokiinteistöjen toimitila-asiakkaiden tyytyväisyys toimitiloihin on pysynyt hyvänä ja erityisen tyytyväisiä ollaan yhteistyöhön ja asiakaspalvelun laatuun.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Viima-rakennuksen pääsisäänkäynti

Viima - Puumiehenkuja 5 sai seikkailuun kutsuvan nimen

Rakennuksen pääkäyttäjät pohtivat uutta nimeä yhdessä.