Uusi ravintola MOO – Middle of Otaniemi on avautunut Marsiossa

Marsioon on avaunut uusi ravintola MOO – Middle of Otaniemi, joka tarjoaa herkullista ja vastuullisesti valmistettua ruokaa aina aamupuurosta myöhäisen iltapäivän kahvihetkiin.
Ravintola MOO – Middle of Otaniemi

Otaniemen ravintolatarjonta on laajentunut uuden ravintola MOO – Middle of the Otaniemen avauduttua elokuun lopussa uudessa kampuksen kohtaamispaikassa Marsiossa. MOO:hon helppo tulla, ravintola sijaitsee rakennuksen pohjakerroksessa aivan pääsisäänkäynnin vieressä.

Kaikille avoin kohtaamispaikka tarjoaa herkullista ja vastuullisesti valmistettua ruokaa, joka heijastaa aaltolaisten arvoja ja monimuotoisuutta.  Kanresta Oy:n ravintola MOO:ssa käytetään tuoreita, sesongin mukaisia raaka-aineita ja priorisoidaan paikallisia tuotteita. Ravintolan päivittäin vaihtuva ruokalista on monipuolinen ja sisältää useita erilaisia kasvis-, kala- ja lihavaihtoehtoja. MOO:sta voi tilata myös catering-palveluja kokouksiin tai tapahtumiin.

MOO:sta ateria päivän jokaiseen hetkeen:

Aamiainen klo 8
Päivittäin vaihtuva luomuhiutalepuuro aamuvirkuille.

Keitto- ja salaattibuffet klo 11–14
Tarjolla joka päivä runsas ja värikäs, paljon kasvisperäistä proteiinia sisältävä, päivittäin vaihtuva keitto- ja salaattibuffet.

Bistrolounas klo 11–14
Herkulliset pöytiin tarjoiltavat lautasannokset.

Kahvila ja Take-away
Herkullisia täytettyjä sämpylöytä, croisantteja, piiraita ym. kasvis- ja lihavaihtoehdot huomioiden. Itsepalveluvitriinistä voi napata mukaan tuotteita ravintolan sulkemisajan jälkeenkin.

After Work torstaisin klo 19 saakka (5.9. alkaen)
Pysähdy päivän päätteeksi hetkeksi kollegoiden kanssa MOO:n iloisille afterworkeille.

Katso MOO:n lounaslista

Lounasetu aaltolaisille:
–10 % Aalto-yliopiston työntekijöille ja Aalto-yliopiston opiskelijoille

Marsio-rakennuksessa työskentelevät saavat tutustumistarjouksena vuoden loppuun saakka –15 % lounasedun.

Alennus ei koske alkoholijuomia ja se on henkilökohtainen. Alennus ei koske ravintolan aukioloaikojen ulkopuolella itsepalvelukassalla maksettavia vitriinituotteita. Laskulle ostettavat lounaat ja kahvilatuotteet ovat aina normaalihintaisia.

Voit maksaa ravintolassa maksukorteilla ja yleisimmillä mobiilimaksutavoilla, käteinen ja paperiset lounassetelit eivät ole käytössä.

Sekajätekasa Ämmässuon jätteenkäsittelylaitoksella.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu

Kierrätyskampanja käynnistyy Otaniemen kampuksella

Käynnistämme Otaniemen kampuksella jätteiden kierrätyskampanjan lokakuun alussa. Tavoitteena on lisätä kierrätysastetta ja vähentää sekajätteen määrää.
Otaparkki pysäköintitalo

Otaparkki avattu Aalto-yliopiston henkilöstölle

Otaparkki-pysäköintitalon kaksi ylintä kerrosta on avattu Aalto-yliopiston henkilöstölle.
Students on Aalto University campus. Photo by Petri Anttila.

Miten käyttäisit 14 000 euroa Aalto-yliopiston opiskelijoiden hyvinvointiin?

Jätä ehdotuksesi 30.9.2024 mennessä osallistavan budjetoinnin hankkeeksi parantamaan opiskelijoiden hyvinvointia kampuksella. Ideoista äänestetään voittaja vielä vuoden 2024 aikana.
Lahopuu ja metsä

Elävät ja virkistävät kampusmetsät - syksyiset metsänhoitotoimet käynnistyvät

Metsänhoidollisia töitä tehdään syksyllä 2024 muun muassa harventamalla vanhoja puita ja oksia.