Terveystalo Otaniemi tulee toimimaan uudistuneessa A Blancissa

Tulet löytämään Terveystalon kokeneet ja osaavat terveyden ja hyvinvoinnin asiantuntijat uusista tiloista ostoskeskus A Blancin toisessa kerroksessa.
Kuva: Terveystalo

Terveystalo toimii otaniemeläisten ja seudulla sijaitsevien yritysten työntekijöiden terveyden ja hyvinvoinnin tukena. Terveystalo Otaniemessä pääset niin työterveyslääkärin, yleislääkärin, psykiatrin, työterveyshoitajan, fysioterapeutin, psykologin kuin psykoterapeutinkin vastaanotolle. Saatavilla on myös ravitsemusterapiaa ja laboratoriopalveluita. Toimipiste tulee tekemään tiivistä yhteistyötä lähialueiden muiden Terveystalon yksiköiden kanssa, ja myös Terveystalon kattavat etäpalvelut ovat asiakkaiden hyödynnettävissä.

"A Blancissa sijaitseva Terveystalo Otaniemi tulee olemaan päätoimipisteemme Otaniemessä. Samoissa uusissa tiloissa tulevat toimimaan myös Metallimiehenkujalla nyt sijaitseva Aalto-yliopiston työterveys ja Sähkömiehentieltä muuttava Otaniemi Työterveys", Terveystalo Otaniemen ja Tapiolan toimipaikanpäällikkö Kati Sundholm kertoo.

Terveystalon Flunssaklinikka ja laboratorio sekä Drive in -koronanäytteenotto sen sijaan löytyvät jatkossakin Sähkömiehentieltä.

Aiemmin Otaniemen ostarina tunnettu ostoskeskus A Blanc on parhaillaan peruskorjattavana. Modernisointityön on tarkoitus valmistua toukokuussa 2021 ja ostoskeskus avautuu kesällä 2021.

Lisätietoja:

Terveystalo

Ostoskeskus A Blanc

Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.