Tarkastele Aalto-yliopisto Works K3-työmaata reaaliaikaisesti

Aalto-yliopisto Works K3 -työmaalle on asennettu web-kamera kuvaamaan ajankohtaista tilannetta työmaalta. Kesän 2021 aikana kamerasta nähdään muun muassa vanhan toimistosiiven purku.

Työmaa käynnistyi keväällä 2021, ja kesän 2021 aikana työt jatkuvat muun muassa vanhan toimistosiiven purkamisella. Otaniemessä puretaan rakennuksia vain harvoin, joten vaihe on hyvin mielenkiintoinen.

Aalto-yliopisto Works K3 -hanke käsittää Puumiehenkuja 5:n peruskorjauksen, sekä yhden siiven purkamisen ja uudisrakennuksen rakentamisen. Rakentamisvaihe kokonaisuudessaan kestää noin kaksi vuotta, mutta tiloja valmistuu käyttäjille vaiheittain jo vuoden 2022 alusta. Tulevia käyttäjiä ovat Insinööritieteiden korkeakoulu (ENG), Sähkötekniikan korkeakoulu (ELEC), Design Factory, Startup Sauna ja Aalto Ventures Program.

Ajankohtaisen tilanteen työmaalta näet osoitteessa

Mikäli havaitset kamerassa häiriötä, olethan yhteydessä ACREen yhteydenottolomakkeen kautta.

Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.