Tapiolan Juhlapuku tuo täyden palvelun pukuvuokraamon uudistuneeseen A Blanciin

Vuodesta 2002 lähtien Espoossa toiminut perheyritys avaa uuden liikkeen uudistuvaan ostoskeskus A Blanciin.
Kuva: Tapiolan Juhlapuku

Tapiolan Juhlapuvun päätoimiala on pukuvuokraaminen. Liikkeestä löydät kaiken tarvittavan juhlapukeutumiseen; valikoimaan kuuluu niin morsius- ja iltapukuja kuin frakkeja, saketteja ja smokkejakin.

Tapiolan Juhlapuvussa toimivat myös vaatteiden korjaus- ja pesulapalvelut. Lisäksi liikkeessä myydään vuokrauksesta poistuneita tuotteita edullisesti, sekä uusia tilauksesta.

Pyrimme kaikessa toiminnassamme ekologisuuteen ja uskomme että tuotteiden vuokraaminen on tulevaisuutta, emmekä ole vuosien saatossa tinkineet tästä periaatteestamme”, kertoo yrittäjä Eija Elina Vammel.

Uusi liike tulee toimimaan peruskorjauksen alla olevassa ostoskeskus A Blancissa Otaniemessä. Aiemmin Otaniemen ostarina tunnettu ostoskeskus aukeaa modernisointitöiden valmistuttua kesällä 2021.

Tapiolan Juhlapuku

A Blanc