Tanssikoulu Attitude Helsinki avaa studion A Blociin

Tanssikoulu Attitude Helsingin uusi studio aloittaa toimintansa kauppakeskus A Blocin toisessa kerroksessa 15. elokuuta 2022.
Attitude Helsingin tuntivalikoimasta löytyy laaja kirjo tanssitunteja. Kuva: Attitude Helsinki / Johanna Rontu.

Attitude Helsinki on vuoden 2019 lopulla perustettu tanssikoulu, joka tarjoaa laadukasta ja henkilökohtaista tanssinopetusta Helsingin Lauttasaaressa. Ensi syksynä koulu avaa toisen oman toimitilansa Otaniemeen, kauppakeskus A Blocin toiseen kerrokseen. Uudet ensiluokkaiset tilat tukevat turvallista tanssin harrastamista ja pitävät sisällään tilavat pukuhuoneet ja odotustilat, opettajainhuoneen ja toimiston sekä suuren ja valoisan, peileillä varustetun studion joustolattioineen ja tanssimattoineen.

Attitude Helsingin tuntivalikoimasta löydät muun muassa balettia, show jazzia, nykytanssia, commercialia, kehonhuoltoa, lyrical jazzia, tekniikkatunteja ja lastentanssitunteja. Viikoittaisia avoimia tunteja järjestetään niin lapsille, nuorille kuin aikuisillekin. Lisäksi koulu panostaa lasten, nuorten ja aikuisten intensiiviryhmiin, jotka aktiivisen harjoittelun lisäksi tähtäävät kauden aikana erilaisiin kilpailuihin ja katselmuksiin. Erikseen sovittaessa tarjolla on myös yksityistunteja, tanssisynttäreitä ja polttaritunteja, sekä tanssileirejä ja -kursseja loma-aikoina.

Uskomme toiminnassamme nopeaan ja sujuvaan asiakaspalveluun, suunnitelmalliseen ja yksilöt huomioon ottavaan opetustyöhön sekä mieleenpainuvien tanssielämyksien tuottamiseen. Osaavat opettajamme ovat avain onneen. Odotamme innolla uuden upean studion avaamista ja toimintamme laajentamista Otaniemeen,” kertoo toimitusjohtaja Julianna Pakarinen.

Tutustu Attitude Helsingin tuntitarjontaan:

Syksyn 2022 lukujärjestysTuntikuvauksetKoulutusohjelmaryhmät

Seuraa Instagramissa: @attitudehelsinki

Ota yhteyttä:
+358 44 235 3689

Bar Otapas

Ostoskeskus A Blanciin avautuu uusi viihtyisä baari Otapas

Bar Otapas avautuu perjantaina 1.3. ostoskeskus A Blanciin. Rento uusi kohtaamispaikka on avoinna Iltapäivästä myöhään yöhön.
Poikkeustilanne-kuvitus
Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.