Shortcut AALTO tuo inspiroivan ja modernin salongin uudistuneeseen A Blanciin

Parturi-kampaamo Shortcut perustettiin noin 30 vuotta sitten Tapiolassa. Lähtökohta on alusta lähtien ollut sama: laadukas palvelu sekä erittäin viihtyisät salongit. Nyt ovensa avaa uudistuvassa ostoskeskus A Blancissa järjestyksessä neljäs Shortcut-salonki, Shortcut AALTO.
Havainnekuva: Shortcut AALTO

Tunnelmallinen uusi salonki tulee sijaitsemaan Otaniemen legendaarisella “Ostarilla“, jonka modernisointia parhaillaan viimeistellään. Rakennus on saanut uudeksi nimekseen A Blanc.

Shortcut AALTO on moderni tyylin keidas, jossa tiede, estetiikka ja taito kohtaavat. Otaniemen modernista arkkitehtuurista inspiraatiota ottanut salonki toivottaa tervetulleeksi niin opiskelijat ja yliopiston henkilökunnan kuin ihmiset lähialueen yrityksistä ja kodeistakin.

"Kuten Tapiolassakin, haluamme olla lähialueiden laatutietoisten asiakkaiden ensisijainen valinta, kun puhutaan erinomaisesta ja ammattitaitoisesta palvelusta, nautinnollisesta rentoutumishetkestä kiireisen arjen keskellä, sekä tietysti vertaansa vailla olevasta hiustyylistä”, toteaa sukupolvenvaihdoksen myötä Shortcutin pääasialliseksi yrittäjäksi viime vuosien aikana noussut Maria Mattsson.

Kuten muutkin Shortcut-salongit, Shortcut AALTO tarjoaa monipuoliset ja laadukkaat parturi- ja kampaamopalvelut aina nopeista express-leikkauksista vaativiin monivärjäyksiin ja juhlakampauksiin.

Otaniemen uusi salonki avaa ovensa heinäkuussa ja ajanvaraus on jo toiminnassa. Aalto-yliopiston opiskelijat ja henkilökunta saavat -15 % edun palveluista sekä soveltuvista tuotteista opiskelija- tai henkilökuntakorttia näyttämällä. Myös yrityskohtaisia etuohjelmia pyritään solmimaan lähialueen yritysten kanssa.

Lisätietoja:

Shortcut AALTOOstoskeskus A Blanc

Poikkeustilanne-kuvitus
Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.