Sähkömiehentie 5 – Maarintalon uusi osoite astuu voimaan 30.1.2023

Sähkömiehentie 3 (Maarintalo) osoite muuttuu, uusi osoite Sähkömiehentie 5 tulee heti käyttöön.
Kuva: Mikko Raskinen

Espoon Otaniemessä Maarintalon uudeksi osoitteeksi tulee Sähkömiehentie 5 (ruotsiksi Strömkarlsvägen 5). Maarintalon tontille nousee uusi pysäköintitalo jonka seurauksena rakennuksen Sähkömiehentie 3 (Maarintalo) osoite muutetaan Sähkömiehentie 5.

Uuden pysköintitalon osoitteeksi tulee Sähkömiehentie 3. Pysäköintitalon arvioitu valmistuminen on vuoden 2023 loppuun mennessä.

Maarintalon uusi osoite: Sähkömiehentie 5
Maarintalon vanha osoite: Sähkömiehentie 3

Pysäköintitalon osoite: Sähkömiehentie 3

Maarintalo on opiskelijoille kaikkina viikonpäivinä ympäri vuorokauden auki oleva opintokeskus, jossa on pääasiassa tietokoneluokkia ja itseopiskelutiloja jotka ovat varattavissa Aalto Space sovelluksella.

Toisessa kerroksessa on useita erilaisia itseopiskelutiloja, jossa osassa varustuksena neuvottelupöytä, esitysnäyttö, fläppitaulu ja sohvaryhmiä ja osassa perinteiset toimistopöydät ja tuolit. Lisäksi rakennuksessa on mukava aulatila sohvineen merinäköalalla, jos kaipaat tilaa rentoutumista varten koulupäivän aikana.

Maarintalon itseopiskelutilat ovat auki | Aalto-yliopisto