Sähköautojen lataamisen maksuperuste Otaniemen kampuksella muuttuu

Sähköautojen lataamisen maksuperuste kampuksella muuttuu perjantaina 28.2. klo 16:00. Uusi veloitustapa perustuu ladatun energian määrään aiemmin olleen aikaperusteisen hinnoittelun sijaan.

Helmi-maaliskuun vaihteessa muuttuva hinnoittelu perustuu jatkossa ajoneuvoon ladatun energian määrään eikä siihen, kuinka kauan ajoneuvoa lataa. Näin ollen eri teholla lataavien autojen kesken saavutetaan hinnoittelussa parempi yhdenvertaisuus. Uusi hinta on 0,11e/kWh.

Loppuvuodesta 2019 kaikkien sähköauton latauspaikkojen pysäköintiaikaa on myös pidennetty tunnilla. Uusi pysäköintirajoitus sähköauton latauspaikoilla on 3h. Pysäköithän vain latauksen ajaksi!

Sähköautojen latauspaikkoja kampuksella on Harald Herlin –oppimiskeskuksen pysäköintipaikalla, Dipolin pysäköintipaikalla, Maarintie 8:n takana, Fat Lizardin edessä sekä A Blocin pysäköintipaikalla.

Lisätietoja latureista ja latauksen käytännön asioista antaa Plugit, [email protected]
Kampuksen pysäköintiasioissa lisätietoja saa Aalto-yliopistokiinteistöiltä, [email protected]

Path in the Laajalahti nature area
Opinnot, Yliopisto Julkaistu