Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat, kahvilat ja baarit Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta

Otaniemen kampusravintolat, kahvilat ja baarit on lisätty nyt Aalto Spaceen. Voit myös navigoida niihin sovelluksen kampuskartan avulla, sekä tarkistaa ravintoloiden lounaslistat ja aukioloajat. Voit etsiä ravintoloita niiden nimillä, tilalistauksesta tai vaikka hakusanalla "ravintola".

Aalto Spacen kehitys tapahtuu vaiheittain, ja nyt toivommekin sen ahkerilta käyttäjiltä palautetta ja kehitysideoita. Löytyykö tilalistauksesta ja kartalta etsimäsi ravintola? Onnistuuko navigointi, ilmestyykö kartalle reittiehdotus? Onko mielessäsi muita kehitysideoita tai toiveita?

Lisää palautteeseen aina tiedoksi käyttämäsi puhelimen käyttöjärjestelmä (iOS / Android) sekä Aalto Space -versio. Lähetä palaute osoitteeseen [email protected]. Heinäkuun aikana sovelluskehitykseen johtaneiden palautteiden antajien kesken arvotaan useita kesäisiä palkintoja!

Ahomansikka

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Otaniemi kampus

Kyselytulos: Tyytyväisyys Aalto-yliopiston kampuksen toimitiloihin on pysynyt hyvänä

Aalto-yliopistokiinteistöjen toimitila-asiakkaiden tyytyväisyys toimitiloihin on pysynyt hyvänä ja erityisen tyytyväisiä ollaan yhteistyöhön ja asiakaspalvelun laatuun.
Harald Herlin Learning Center
Tutkimus ja taide Julkaistu

Oppimiskeskuksessa pilotoidaan 19.8.2024 alkaen uusia aukioloaikoja

Opiskelijoiden ja henkilöstön mahdollisuudet käyttää tiloja ja kokoelmia laajentuvat.
Viima-rakennuksen pääsisäänkäynti

Viima - Puumiehenkuja 5 sai seikkailuun kutsuvan nimen

Rakennuksen pääkäyttäjät pohtivat uutta nimeä yhdessä.