Räjäytystöitä Otaniemen kampuksella

Raide-Jokerin työmaalla louhitaan vesihuoltokanaalia Otaniementiellä tiistaista 26.1.2021 alkaen. Louhinnat kestävät arviolta perjantaihin 29.1. asti. HUOM! Räjäytysaikataulua päivitetty.

Raide-Jokerin työmaalla louhitaan vesihuoltokanaalia Otaniementiellä tiistaista 26.1.2021 alkaen. Louhinnat kestävät arviolta viikon 5 loppuun (5.2.2021 asti). Kohteen tarkka sijainti on Otaniementien ja Otakaaren risteyksessä, lähellä Otaniemen vanhaa ostoskeskusta.

HUOM! Otaniementien ja Otakaaren risteyksen vesihuoltokanaalin louhintavälejä on tihennetty. Räjäytyksiä tehdään keskiviikosta 26.1. perjantaihin 9:00-15:00 tasatunnein. Tihennetystä räjäytysvälistä johtuen syntyvät tärinät ovat pienempiä. Työt valmistuvat perjantaihin 29.1.2021 mennessä.

Ilmoitamme erikseen mikäli räjäytysajankohdat muuttuvat.

Louhinnasta arvioidaan syntyvän vastaavaa tai pienempää tärinää kuin kesällä 2020 tehdyissä louhinnoissa Otaniementien Lämpömiehenkujan puolella. Tärinäarvoja seurataan lähiympäristöön asetetuilla tärinämittareilla.

Louhinnoista  tiedotetaan myös tekstiviestitse noin tunti ennen räjäytystä. Lisätietoa ja ohjeita viestipalveluun liittymisestä löytyy: https://raidejokeri.info/tilaa-tekstiviesti-ilmoitukset-raide-jokerin-louhinnoista/

Lisätietoja:
Mikko Illikainen, aluevastaava, Raide-Jokeri
p. 050 599 9740, [email protected]

Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.