Raide-Jokerin louhinnat Otaniementiellä alkavat kesäkuussa

Otaniementien louhinnat alkavat kesäkuussa. Räjäytyksiä tehdään 1–3 kappaletta päivässä. Louhintatyöt kestävät noin 3 kuukautta.

Louhinnoista on mahdollista tilata tekstiviesti-ilmoitukset. Raide-Jokeri ilmoittaa räjäytyksistä tekstiviestillä noin tuntia etukäteen. Voit tilata palvelun lähettämällä tekstiviestin RAIDE OTANIEMENTIE numeroon 18200. Tilaaminen on maksutonta.

Rakennustyöt aiheuttavat jonkin verran muutoksia esimerkiksi ajokaistoihin ja -nopeuksiin sekä jalankulun ja pyöräilyn reitteihin. Moottoriajoneuvojen kulku Otaniementiellä onnistuu kuitenkin koko ajan. Jalankulku ja pyöräily onnistuvat koko rakentamisen ajan vähintään jommallakummalla puolelle katua. Kaikki muutokset opastetaan työmaan ympäristössä sekä verkkosivuillamme.

Pääasiallinen työaika on arkisin klo 7.00–18.00. Viikonloppuisin ja arkipyhinä saatetaan tehdä töitä klo 18.00–22.00 välillä, työt eivät aiheuta erityistä melua.

Raide-Jokeri

Teksti: Raide Jokeri

Poikkeustilanne-kuvitus
Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.