Poikkeusreitti Konemiehentien ja Maarintien risteykseen

Maanantaina 16.5. käynnistyy liikenteen poikkeusreitin rakentaminen Konemiehentiellä Tietotekniikan talon edessä.
Kuva: Milla Uusitalo / ACRE

Konemiehentielle Tietotekniikan talon eteen tehdään lyhyt poikkeava ajoreitti Otakaari 2B:n työmaan laajentuessa hieman. Liikennejärjestelyjen muuttaminen käynnistyy maanantaina 16.5., ja muutostyöt valmistuvat saman viikon aikana. Kulku Konemiehentiellä säilyy tietöiden ajan, mutta voi väliaikaisesti ruuhkautua. Suosittelemme käyttämään tietöiden ajan mahdollisuuksien mukaan muita yhteyksiä.

Poikkeusreitille Konemiehentiellä rakennetaan kaksi ajokaistaa autoliikenteelle, sekä aidoin eroteltu kevyen liikenteen reitti Tietotekniikan talon puolella Konemiehentietä. Kulku T-taloon säilyy pääovesta.

Nyt rakennettava poikkeusreitti on käytössä Otakaari 2B:n valmistumiseen asti (arviolta kesä 2023).

Lisätietoja: [email protected]

Konemiehentie 16.5.2022 alkaen.

Ahomansikka

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Otaniemi kampus

Kyselytulos: Tyytyväisyys Aalto-yliopiston kampuksen toimitiloihin on pysynyt hyvänä

Aalto-yliopistokiinteistöjen toimitila-asiakkaiden tyytyväisyys toimitiloihin on pysynyt hyvänä ja erityisen tyytyväisiä ollaan yhteistyöhön ja asiakaspalvelun laatuun.
Harald Herlin Learning Center
Tutkimus ja taide Julkaistu

Oppimiskeskuksessa pilotoidaan 19.8.2024 alkaen uusia aukioloaikoja

Opiskelijoiden ja henkilöstön mahdollisuudet käyttää tiloja ja kokoelmia laajentuvat.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.