Poikkeusreitti Konemiehentien ja Maarintien risteykseen

Maanantaina 16.5. käynnistyy liikenteen poikkeusreitin rakentaminen Konemiehentiellä Tietotekniikan talon edessä.
Kuva: Milla Uusitalo / ACRE

Konemiehentielle Tietotekniikan talon eteen tehdään lyhyt poikkeava ajoreitti Otakaari 2B:n työmaan laajentuessa hieman. Liikennejärjestelyjen muuttaminen käynnistyy maanantaina 16.5., ja muutostyöt valmistuvat saman viikon aikana. Kulku Konemiehentiellä säilyy tietöiden ajan, mutta voi väliaikaisesti ruuhkautua. Suosittelemme käyttämään tietöiden ajan mahdollisuuksien mukaan muita yhteyksiä.

Poikkeusreitille Konemiehentiellä rakennetaan kaksi ajokaistaa autoliikenteelle, sekä aidoin eroteltu kevyen liikenteen reitti Tietotekniikan talon puolella Konemiehentietä. Kulku T-taloon säilyy pääovesta.

Nyt rakennettava poikkeusreitti on käytössä Otakaari 2B:n valmistumiseen asti (arviolta kesä 2023).

Lisätietoja: [email protected]

Konemiehentie 16.5.2022 alkaen.