Pakettien toimitus Otaniemessä siirtyy A Blociin

Postin pakettiautomaatti aloittaa toiminnan K-Market Otaniemessä maanantaina 12. lokakuuta, ja Lehtipisteen Pakettipiste A Blocin toisessa kerroksessa lokakuussa viikolla 43.

Postin pakettiautomaatti siirtyy Otaniemessä Maarintalolta K-Market Otaniemeen kauppakeskus A Blocissa osoitteessa Otaniementie 12. Automaatti aloittaa toimintansa K-Marketissa kauppakeskuksen ensimmäisessä kerroksessa maanantaina 12. lokakuuta 2020. Uusi automaatti ilmestyy verkkokaupoissa käyttöön kaupasta riippuen heti julkaisupäivänä tai pienellä viiveellä. Automaatti on käytettävissä K-Marketin aukioloaikojen mukaisesti.

Vanha Postin pakettiautomaatti Maarintalolla (Sähkömiehentie 3) on toiminnassa perjantaihin 30. lokakuuta 2020 saakka, minkä jälkeen kaikki lähetykset noudetaan uudesta automaatista. Vanhaan automaattiin ei voi tilata lähetyksiä 21. lokakuuta jälkeen.

A Blociin sijoittuu myös uusi Lehtipisteen Pakettipiste, joka aloittaa toimintansa lokakuussa viikolla 43. Pakettipiste tulee sijaitsemaan kauppakeskuksen toisessa kerroksessa hissiä vastapäätä, Food & Co A Bloc -ravintolan kauppakeskuksen puoleisen sisäänkäynnin läheisyydessä. Pakettipisteeseen toimitetaan Matkahuollon, PostNordin ja DHL Expressin toimittamat paketit Pakettipisteen omien lähetysten lisäksi. Automaatti on käytettävissä A Blocin aukioloaikojen mukaisesti.

Postin pakettiautomaatti K-Market Otaniemessä A Blocin ensimmäisessä kerroksessa.

Pakettipiste A Blocin toisessa kerroksessa.

Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.