Otakaari 1:n käytäväovet lukitaan, käytä kulkutunnistetta

Opiskelija, tarkistathan, että sinulla on joko idm.aalto.fi-palvelussa rekisteröity HSL-kortti tai hae opiskelijan kulkutunniste 8.11. alkaen Väreen tai Otakaari 1:n aulapalvelupisteestä ja rekisteröi se. Uudet kulkualueet tulevat voimaan kampuksella marraskuussa (16.11.) ja HSL-korttia tai kulkutunnistetta tarvitaan yhä enemmän.
Kuva: Aino Huovio / Aalto-yliopisto

Aalto-yliopiston kulunhallintaprojekti jatkuu syksyn aikana, ja ennakkoon määritellyt rakennusten kulkualueet otetaan käyttöön joka talossa.

Kampuksen sisätilojen kulkualueetOsassa kampuksen kiinteistöjä kulkualueet ovat olleet voimassa jo aiemminkin, mutta syksyn aikana suurin muutos tulee näkymään esimerkiksi Kandidaattikeskuksessa (Otakaari 1), jossa kulkemiseen tarvitaan jatkossa yhä enemmän kulkutunnistetta.

Käytännössä muutos näkyy siten, että public- ja common -alueiden väliset ovet lukitaan tiistaina 16.11. ja niistä kulkemiseen tarvitaan kulkutunnistetta. Ilman tunnistetta pääsee liikkumaan public -alueella (Kandidaattikeskuksen osalta sisäänkäynti kiinteistön aukioloaikana ja pääosin kulku ensimmäisen kerroksen tiloissa).

Tarkistathan, että sinulla on rekisteröity HSL-kortti tai nouda opiskelijan kulkutunniste Kandidaattikeskuksen tai Väreen aulapalvelupisteestä 8.11. jälkeen ja rekisteröi se.

HSL-korttia tai opiskelijan kulkutunnistetta ovenpielilukijaan näyttäen pääset liikkumaan kaikissa opiskelijoille tarkoitetuissa tiloissa.

Ohjeet HSL-kortin/kulkutunnisteen rekisteröimiseen

Mikäli tarvitset laajempia oikeuksia kulkutunnisteeseen, niitä tulee erikseen hakea.

Ohjeet laajempien kulkuoikeuksien hakemiseen

• Julkaistu
  • Päivitetty:
  • This content was originally published on www.aalto.fi.

Ahomansikka

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Otaniemi kampus

Kyselytulos: Tyytyväisyys Aalto-yliopiston kampuksen toimitiloihin on pysynyt hyvänä

Aalto-yliopistokiinteistöjen toimitila-asiakkaiden tyytyväisyys toimitiloihin on pysynyt hyvänä ja erityisen tyytyväisiä ollaan yhteistyöhön ja asiakaspalvelun laatuun.
Harald Herlin Learning Center
Tutkimus ja taide Julkaistu

Oppimiskeskuksessa pilotoidaan 19.8.2024 alkaen uusia aukioloaikoja

Opiskelijoiden ja henkilöstön mahdollisuudet käyttää tiloja ja kokoelmia laajentuvat.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.