Osa Konemiehentiestä suljetaan - liikennejärjestelyt muuttuvat

Tammikuun loppupuolella osa Konemiehentiestä sekä Sähkömiehentien toinen ajokaista suljetaan. ST1:n työmaata Sähkömiehentien alkupäästä ollaan parhaillaan purkamassa.

Konemiehentie suljetaan välillä Puumiehenkuja - Sähkömiehentie tammikuun loppupuolelta alkaen. Ensin ST1:n työmaa puretaan Sähkömiehentien alusta ja aiemmin sen vuoksi suljettu kulkuyhteys palautuu. Sähkömiehentiellä säilyy toistaiseksi yksi ajokaista vapaana.

Kulku Kehä I:n suunnasta Sähkömiehentielle ja esimerkiksi Terveystalolle kulkee jatkossa siis Konemiehentie - Puumiehenkuja - Otakaari - Sähkömiehentie.

Alueella tehdään HSY:n vesihuollon saneerausurakkaa, urakoitsijana Terrawise Oy. Työt sijoittuvat Konemiehentielle, Sähkömiehentielle, K-korttelin sisäpihalle ja alituksina Otakaaren läpi Sähkömiehentien kohdalta. Alustavan arvion mukaan urakka päättyy elokuussa 2021.

Lisätietoja antaa:
Joni Jokinen, työmaapäällikkö / Terrawise Oy, p. 044 199366

Konemiehentie välillä Puumiehenkuja - Sähkömiehentie suljetaan tammikuussa 2021. Arvion mukaan liikenne palaa normaalijärjestelyihin elokuussa 2021.

Ahomansikka

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Otaniemi kampus

Kyselytulos: Tyytyväisyys Aalto-yliopiston kampuksen toimitiloihin on pysynyt hyvänä

Aalto-yliopistokiinteistöjen toimitila-asiakkaiden tyytyväisyys toimitiloihin on pysynyt hyvänä ja erityisen tyytyväisiä ollaan yhteistyöhön ja asiakaspalvelun laatuun.
Harald Herlin Learning Center
Tutkimus ja taide Julkaistu

Oppimiskeskuksessa pilotoidaan 19.8.2024 alkaen uusia aukioloaikoja

Opiskelijoiden ja henkilöstön mahdollisuudet käyttää tiloja ja kokoelmia laajentuvat.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.