Osa Konemiehentiestä suljetaan - liikennejärjestelyt muuttuvat

Tammikuun loppupuolella osa Konemiehentiestä sekä Sähkömiehentien toinen ajokaista suljetaan. ST1:n työmaata Sähkömiehentien alkupäästä ollaan parhaillaan purkamassa.

Konemiehentie suljetaan välillä Puumiehenkuja - Sähkömiehentie tammikuun loppupuolelta alkaen. Ensin ST1:n työmaa puretaan Sähkömiehentien alusta ja aiemmin sen vuoksi suljettu kulkuyhteys palautuu. Sähkömiehentiellä säilyy toistaiseksi yksi ajokaista vapaana.

Kulku Kehä I:n suunnasta Sähkömiehentielle ja esimerkiksi Terveystalolle kulkee jatkossa siis Konemiehentie - Puumiehenkuja - Otakaari - Sähkömiehentie.

Alueella tehdään HSY:n vesihuollon saneerausurakkaa, urakoitsijana Terrawise Oy. Työt sijoittuvat Konemiehentielle, Sähkömiehentielle, K-korttelin sisäpihalle ja alituksina Otakaaren läpi Sähkömiehentien kohdalta. Alustavan arvion mukaan urakka päättyy elokuussa 2021.

Lisätietoja antaa:
Joni Jokinen, työmaapäällikkö / Terrawise Oy, p. 044 199366

Konemiehentie välillä Puumiehenkuja - Sähkömiehentie suljetaan tammikuussa 2021. Arvion mukaan liikenne palaa normaalijärjestelyihin elokuussa 2021.

Bar Otapas

Ostoskeskus A Blanciin avautuu uusi viihtyisä baari Otapas

Bar Otapas avautuu perjantaina 1.3. ostoskeskus A Blanciin. Rento uusi kohtaamispaikka on avoinna Iltapäivästä myöhään yöhön.
Poikkeustilanne-kuvitus
Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.