Opiskelijahintainen lounas Subway Otaniemestä

Tiesitkö, että Otaniemen Subwaysta saa Kela-tuetun opiskelijahintaisen lounaan arkipäivisin?
Kuva: Subway Otaniemi

Opiskelijoiden ateriatuettu Päivän Subi® -lounas sisältää 15 cm Päivän Subi® -leivän, 0,2l juoman, lisukesalaatin ja leivän. Juomavaihtoehtoina on maito, soijajuoma tai piimä. Lounaan hinta on 2,70 €.

Halutessasi voit myös valita suuremman 30 cm Päivän Subi® -leivän, jolloin lounaan hinta on 5,40 €.

Subway Otaniemi sijaitsee Tietotekniikan talossa, tuttavallisemmin T-talossa, osoitteessa Konemiehentie 2. Opiskelijalounas on tarjolla maanantaista perjantaihin klo 10.30-14.00.

Ateriatuetun Päivän Subi® -lounaan saa opiskelijakortilla, Kelan ateriatukikortilla tai Lyyra-maksutarralla. Esitä korttisi ennen tilausta.

Etua ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Tuplaliha, -juusto, lisäpekoni tai muut maksulliset lisukkeet eivät sisälly hintaan. Hinnat saattavat vaihdella ravintoloittain.

Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.