Opiskelijahintainen lounas Subway Otaniemestä

Tiesitkö, että Otaniemen Subwaysta saa Kela-tuetun opiskelijahintaisen lounaan arkipäivisin?
Kuva: Subway Otaniemi

Opiskelijoiden ateriatuettu Päivän Subi® -lounas sisältää 15 cm Päivän Subi® -leivän, 0,2l juoman, lisukesalaatin ja leivän. Juomavaihtoehtoina on maito, soijajuoma tai piimä. Lounaan hinta on 2,70 €.

Halutessasi voit myös valita suuremman 30 cm Päivän Subi® -leivän, jolloin lounaan hinta on 5,40 €.

Subway Otaniemi sijaitsee Tietotekniikan talossa, tuttavallisemmin T-talossa, osoitteessa Konemiehentie 2. Opiskelijalounas on tarjolla maanantaista perjantaihin klo 10.30-14.00.

Ateriatuetun Päivän Subi® -lounaan saa opiskelijakortilla, Kelan ateriatukikortilla tai Lyyra-maksutarralla. Esitä korttisi ennen tilausta.

Etua ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Tuplaliha, -juusto, lisäpekoni tai muut maksulliset lisukkeet eivät sisälly hintaan. Hinnat saattavat vaihdella ravintoloittain.

Ahomansikka

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Otaniemi kampus

Kyselytulos: Tyytyväisyys Aalto-yliopiston kampuksen toimitiloihin on pysynyt hyvänä

Aalto-yliopistokiinteistöjen toimitila-asiakkaiden tyytyväisyys toimitiloihin on pysynyt hyvänä ja erityisen tyytyväisiä ollaan yhteistyöhön ja asiakaspalvelun laatuun.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Viima-rakennuksen pääsisäänkäynti

Viima - Puumiehenkuja 5 sai seikkailuun kutsuvan nimen

Rakennuksen pääkäyttäjät pohtivat uutta nimeä yhdessä.