Miten liikut kampuksella nyt ja tulevaisuudessa? Vastaa kyselyyn ja vaikuta!

Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksella parannetaan kestävää liikkumista. Kyselyyn vastaaminen on tehokas tapa vaikuttaa liikkumisen ja liikenteen sujuvuuteen kampuksella. Voit myös ilmoittautua kestävän liikkumisen työpajaan sekä osallistua kesäisten palkintojen arvontaan.
Kuva: Unto Rautio / Aalto-yliopisto

Kestävän liikkumisen ja liikenteen kehittäminen on yksi kampuksen painopistealueista tulevina vuosina. Miten itse liikut kampuksella nyt ja tulevaisuudessa? Millaiset seikat näet arvokkaina tulevaisuuden liikkumisessa seuraavan kymmenen vuoden aikana? Mitä meidän tulisi parantaa, ja mitkä asiat puolestaan eivät niin tärkeitä kestävän liikkumisen kannalta?

Vastaa kyselyyn 19.5. mennessä, ja voit aidosti vaikuttaa kampuksen tulevaisuuteen. Vastaaminen vie vain noin 10 minuuttia. Kyselyn lopussa voit myös halutessasi ilmoittautua kestävän liikkumisen työpajaan, joka järjestetään toukokuun lopulla 25.5. Otaniemessä.

Kyselyn lopussa on myös kesäisten tuotteiden arvonta yhteystietonsa jättäneiden kesken.

Linkki kyselyyn