Maarintie avattiin liikenteelle viikolla 31

Raide-Jokerin kiskotöiden vauhdikkaan etenemisen myötä avattiin Maarintie sekä Tietotie ja Konemiehentie taas moottoriajoneuvoliikenteelle viikolla 31.

Raide-Jokerin kiskotöiden vauhdikkaan etenemisen myötä avattiin Maarintie sekä Tietotie ja Konemiehentie taas moottoriajoneuvoliikenteelle viikolla 31. Tien asfaltointi ja reunakivityöt ovat loppusuoralla. Maarintien linjaus on hieman muuttunut aiemmasta.

Tämän lisäksi Ainonaukio suljettiin moottoriajoneuvoliikenteeltä tiistaina 28.7. Otakaari pysyy kuitenkin avoinna liikenteelle, jolloin kulku yliopiston rakennuksiin onnistuu.

Kuva: Raide-Jokeri

Jalankulku ja pyöräily
Jalankulun ja pyöräilyn yhteys on käytössä Maarintiellä.

Moottoriajoneuvot
Moottoriajoneuvojen läpikulku Maarintiellä avatiin viikolla 31.  Tietotien ja Tekniikantien risteysalue avattiin samalla liikenteelle. Maarintien Ainonaukion ouus poistui moottoriajoneuvoliikenteen käytöstä 28.7. alkaen.

Joukkoliikenne ja pysäkit
Linja 108N siirtyy kulkemaan Puumiehenkujan kautta 27.7.2020 alkaen. Linjan pysäkkeihin ei tule muutosta.

Raide-Jokeri

Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.