Maarintalo suljetaan perjantaina 31.5.2024. Korvaavia itseopiskelutiloja ja IT-luokkia opiskelijoiden käyttöön avataan kesällä Otakaari 1:n Y-siivestä.

Kandidaattikeskuksen (Otakaari 1) Y-siipeen, 4. kerrokseen avataan kesäkuussa uusia itseopiskelutiloja. Kesän 2024 aikana avataan samoihin tiloihin myös IT-luokkia.

Itseopiskelutiloja löytyy runsaasti myös muualta kampukselta, kuten Kandidaattikeskuksen 1. kerroksesta, Väreestä ja Harald Herlin -oppimiskeskuksesta.

Maarintalo (Sähkömiehentie 5) suljetaan toukokuun 2024 lopussa, ja sille suunnitellaan tulevaisuudessa muuta käyttöä.

KKJ Kauppa Otaniemi sisäänkäynti

Uusi aasialainen ruokakauppa, KKJ Kauppa Otaniemi, nyt avattu kauppakeskus A Blocissa

A Blocin ostostarjonta on parantunut KKJ Kauppa Otaniemen avajaisten myötä. Tämä on uusi määränpääsi kaikille aasialaisille tuotteille!
Ilmakuva Tietotie 2 -kiinteistöstä keväällä, näkymässä punatiilisiä rakennuksia.

Senaatti-kiinteistöt ja Aalto-yliopisto allekirjoittivat kiinteistökaupan Otaniemen kampuksella sijaitsevasta kiinteistöstä

Tietotie 2:ssa sijaitseva toimisto- ja laboratoriokiinteistö vahvistaa kampusalueen ytimeen sijoittuvia toimintoja ja palveluita.