Kuntokeskus Liikku Otaniemi aukeaa A Blocissa

Kuntokeskus Liikku Otaniemi avataan 2.2.2022 klo 12 kauppakeskus A Blocin toiseen kerrokseen. Katso avajaistarjoukset ja testaa sali ilmaiseksi.
Kuva: Kuntokeskus Liikku

Testaa sali ilmaiseksi avajaispäivänä klo 12-19. Jäsenillä treeniaikaa on aina klo 23 saakka. Jatkossa saliin pääsee tutustumaan ilmaiseksi maanantaista keskiviikkoon klo 16-19.

Avajaisetuna liittyminen ja ensimmäinen treenikuukausi nyt yhteensä 9 euroa (norm. 29 € + 29 €) ja vuosijäsenyys 249 € (norm. 329 €). Edut ovat voimassa 28.2.2022 saakka ja koskevat Liikku Otaniemeä. Katso lisätietoja ja liity jäseneksi netissä: Liikku Espoo Otaniemi.

Kuntokeskus Liikku on elämäniloinen, raikas ja avara kuntosali, jossa ihmisillä on väliä. Liikussa jäsenyys on tehty helpoksi: liity jäseneksi netissä, nouda jäsenkorttisi automaatista ja treenaa, kun sinulle sopii. Sali on auki jäsenille vuoden jokaisena päivänä klo 5-23. Jatkossa kauppakeskus A Bloc on auki maanantaista sunnuntaihin klo 5-24.

Lisää treenifiiliksiä löydät Liikun Instagram-tililtä @kuntokeskusliikku.