Kuka tai mikä on innostanut sinua kestävämpään toimintaan kampuksella? Etsimme kestävän kehityksen mestaria!

Etsimme jälleen kampuksen kestävän kehityksen mestaria. Jätä ehdotuksesi 24.9. mennessä.

Ehdota Kestävän kampuksen tiimille toimijaa, henkilöä tai tekoa, jotka ovat muuttaneet toimintaympäristöämme Otaniemessä kestävämmäksi, toteuttavat konkreettisia tekoja, toimivat esimerkkeinä tai muuten merkittävästi edistävät ja innostavat Aalto-yliopiston ja sen kampuksen kestävän kehityksen tavoitteiden saavuttamista.

Kampuksen kestävän kehityksen sankarin kisassa kannustamme tänä vuonna erityisesti monitieteisiä ja monipuolisia yhteistyöprojekteja tai vaikuttavia toimenpiteitä ilmoittautumaan mukaan. Voittaja julkistetaan kansallisella Energiansäästöviikolla lokakuun alussa.

Palkinto jaetaan nyt neljättä kertaa. Viime vuonna kampuksen kestävän kehityksen sankareiksi valittiin Otaniemen K-kauppias, Exam-sähköinen tenttitila sekä The Test Site –verkosto (sivun pääkuva myös The Test Siteltä.)

Jätä siis oma ehdotuksesi tämän linkin kautta 24.9. mennessä (linkki lomakkeeseen).

Kaikki ehdotukset otetaan innolla vastaan!

Lisätiedot:

Satu Kankaala