Konemiehentie 1 - Kide-rakennuksen uusi osoite voimaan 1.11.2023

Aiemmin Otakaari 2B:nä tunnetun Kide-rakennuksen uusi osoite on Konemiehentie 1. Myös Sahan osoite muuttuu, uusi osoite on Konemiehentie 3.
Kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

Espoon Otaniemessä juuri valmistuneen Kide-rakennuksen uudeksi osoitteeksi tulee Konemiehentie 1 (ruotsiksi Maskinbyggarvägen 5). Tämän seurauksena myös naapurissa olevan Sahan osoite muuttuu; sen tuleva osoite on Konemiehentie 3. Muutos tulee voimaan 1.11.2023.

Kide-rakennuksen uusi osoite: Konemiehentie 1
Kide-rakennuksen vanha osoite: Otakaari 2B

Sahan uusi osoite: Konemiehentie 3

Konemiehentien vastakkaisella puolella sijaitsevat Tietotekniikan talo (Konemiehentie 2) sekä Espilä (Konemiehentie 4).

Kide

Kide-rakennus tuo noin 5700 m2 opetus-, tutkimus-, laboratorio- ja toimistotilaa Perustieteiden korkeakoululle ja Sähkötekniikan korkeakoululle. Rakennuksesta on kulku Nanotaloon ja Nanomikroskopiakeskukseen, ja antaa siten lisää mahdollisuuksia myös yhteistyöhön nanoteknologian alalla.

Rakennus täydentää korkeakoulujen tilavalikoimaa ja tuo joustavuutta korkeakoulujen laitosten toimintaan.

• Julkaistu
  • Päivitetty:
  • This content was originally published on www.aalto.fi.

KKJ Kauppa Otaniemi sisäänkäynti

Uusi aasialainen ruokakauppa, KKJ Kauppa Otaniemi, nyt avattu kauppakeskus A Blocissa

A Blocin ostostarjonta on parantunut KKJ Kauppa Otaniemen avajaisten myötä. Tämä on uusi määränpääsi kaikille aasialaisille tuotteille!
Ilmakuva Tietotie 2 -kiinteistöstä keväällä, näkymässä punatiilisiä rakennuksia.

Senaatti-kiinteistöt ja Aalto-yliopisto allekirjoittivat kiinteistökaupan Otaniemen kampuksella sijaitsevasta kiinteistöstä

Tietotie 2:ssa sijaitseva toimisto- ja laboratoriokiinteistö vahvistaa kampusalueen ytimeen sijoittuvia toimintoja ja palveluita.