Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspiste nyt A Blocissa

Tavarat pääsevät uuteen elämään Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspisteen kautta. Boksi sijaitsee kauppakeskus A Blocin 1. kerroksessa R-kioskia vastapäätä ja on käytettävissä keskuksen aukioloaikojen mukaisesti.
Lahjoitus Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspisteeseen
Lahjoita ylimääräiset kodin tavarat Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspisteeseen. Kuva: Kierrätyskeskus.

Boksiin voi tuoda itselle ylimääräisiksi jääneitä, ei-särkyviä kodin tavaroita: vaatteita, asusteita, laukkuja, kenkiä, tekstiileitä, koruja, kirjoja, pelejä, aterimia, askartelu- ja käsityötarvikkeita, sekä pieniä työkaluja ja remppatarvikkeita. Tavarat voi pakata esimerkiksi kestokassiin tai muovisäkkiin.

Tavaralahjoitukset siirtyvät Boksista Kierrätyskeskuksen myymälöihin ja verkkokauppaan. Kierrätyskeskus etsii tavaroille aina ympäristön kannalta parhaan jatkon, ja saatu tuotto käytetään paikalliseen ympäristö- ja työllistämistyöhön.

Mitä Boksiin voi lahjoittaa?

• Vaatteet, kengät, laukut, asusteet, korut
  • Kodintekstiilit, esim. pyyhkeet, lakanat, pöytäliinat jne.
  • Kirjat, tallenteet, lelut ja pelit
  • Käsityö-, ompelu- ja askartelumateriaalit ja -tarvikkeet
  • Pienet työkalut ja remontointitarvikkeet
  • Säilytysastiat, aterimet ja muut ei-särkyvät kodintuotteet
Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspiste
Boksi-lahjoituspiteeseen voit tuoda itselle ylimääräisiksi jääneitä, ei-särkyviä kodin tavaroita.

Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspiste

Sijainti: 1. kerros, kauppakeskus A Bloc, Otaniementie 12, 02150 Espoo

Kotisivu

Aalto_University_Squad_students_May-2023_by_Aleksi_Poutanen_4754.jpg
Kampus, Opinnot, Yliopisto Julkaistu

HSL-kortti lakkaa toimimasta kulkutunnisteena Otaniemen kampuksella 15.11.2024

Otaniemen kampuksella HSL-kortti poistuu käytöstä kulkutunnisteena 15.11.2024 alkaen.
Kampuskysely

Vastaa kampuskyselyyn, vaikuta ja voita hyvinvointilahjakortteja!

Vuosittaisella kampuskyselyllä mitataan jälleen kampuksen toimivuutta ja viihtyisyyttä, eli kampuskokemusta. Kysely on auki 9.10.-31.10.2024.
Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Kesä ja syksy tuo muutoksia Aalto-yliopiston metroasemalle

Aalto-yliopiston metroaseman muutostyöt sulkevat sisäänkäyntejä kesällä ja syksyllä 2024.
1KOMMA5°

Älykkäitä energiratkaisuja tarjoava 1KOMMA5° showroom nyt ostoskeskus A Blancissa

Tervetuloa avoimiin oviin 1KOMMA5° Suomi -showroomille keskiviikosta perjantaihin 9.–11.10.2024. Älykkäitä energiaratkaisuja tarjoavan 1KOMMA5°:n tavoitteena on mahdollistaa hiilineutraalin energian saanti suomalaisiin koteihin tarjoamalla aurinkopaneelijärjestelmiä, akustoja ja sähköauton latausasemia.