Kauppakeskus A Blocin aukioloajat laajenevat

Jatkossa kauppakeskus A Bloc on auki maanantaista sunnuntaihin klo 5-24 Kuntokeskus Liikku Otaniemen avauksen myötä.
Kuva: Aalto-yliopisto / Mikko Raskinen.

Kuntokeskus Liikku Otaniemi aukeaa kauppakeskus A Blocin toisessa kerroksessa keskiviikkona 2.2.2022 klo 12. Liikku on auki vuoden jokaisena päivänä klo 5-23, ja tämän myötä A Blocin yleiset alueet ovat jatkossa auki maanantaista sunnuntaihin klo 5-24.

A Blocin muiden liikkeiden aukioloajat pysyvät toistaiseksi ennallaan ja pyhäpäivinä muut liikkeet saattavat olla suljettuina, kuten tähänkin saakka.

Koko kauppakeskuksen aukioloajat löytyvät aina A Blocin verkkosivuilta. Liikkeiden aukioloajat päivitetään liikesivuille aina viimeisimmän saamamme tiedon mukaan. Aukioloaikapoikkeuksista esimerkiksi pyhäpäivinä ilmoitetaan verkkosivujen lisäksi A Blocin sosiaalisen median kanavilla.