Kauppakeskus A Bloc tuo uusia palveluita kampukselle

Otaniemen kaupallinen palvelutarjonta kasvaa huomattavasti A Blocin ravintoloiden ja kahviloiden, liikkeiden sekä muiden palveluiden myötä.

Kauppakeskuksen ovet avattiin yleisölle ensi kertaa 30.8. klo 9. A Bloc avattiin virallisesti, kun Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan (AYY) hallituksen puheenjohtaja Noora Vänttinen leikkasi nauhan. Keskuksessa on avajaispäivänä tarjolla A Blocin toimijoiden tarjoamaa avajaisohjelmaa.

”A Bloc tulee varmasti vaikuttamaan koko Otaniemen alueen dynamiikkaan ja tuo alueelle kauan kaivattuja vaihtoehtoja niin lounas-, ilta kuin viikonloppuaikaankin. Haluamme, että A Blocista tulee aidosti Aalto-yhteisön näköinen ja tuntuinen paikka, jossa kaikki yhteisön jäsenet haluavat viettää aikaa ja kohdata toisiaan”, toivoo Aalto-yliopistokiinteistöt Oy:n kiinteistösijoitusjohtaja Eetu Ristaniemi.

A Blocin sijainti yliopiston kampuksen ytimessä mahdollistaa myös uudenlaisen yhteistyön yliopiston ja kauppakeskuksen toimijoiden välillä. Osa kauppakeskuksen liikekonsepteista on kehitetty yhteistyössä yliopiston opiskelijoiden kanssa.

Keskus kasvattaa erityisesti Otaniemen alueen ravintolatarjontaa. A Blocista löytyy useita vaihtoehtoja niin lounaalle kuin illallisellekin: Konnichiwan sushia, Fafa’sin falafeleita, Who the xxxx is Alicen napolilaista pizzaa, Eat Poke HKI:n poke bowleja sekä Fazer Food & Co:n suuren ravintolamaailman erilaiset vaihtoehdot. Ravintoloiden lisäksi Espresso House, Brooklyn Cafe ja Jungle Juice Bar täydentävät keskuksen ruoka- ja juomatarjontaa entisestään.

A Blociin aukeaa myös kauan kaivattu Alkon myymälä sekä Clas Ohlsonin uusi myymäläkonsepti Lab Store. Kauppakeskuksesta löytyy lisäksi päivittäistavarakaupat Alepa ja K-Market, R-kioski sekä apteekki. Suuri Esport Aalto –kuntokeskus täyttää lähes koko yläkerran Les Mills THE TRIP –sisäpyöräilysaleineen ja HotStudioineen.

Lisätietoja:
A Blocin verkkosivuilta

Bar Otapas

Ostoskeskus A Blanciin avautuu uusi viihtyisä baari Otapas

Bar Otapas avautuu perjantaina 1.3. ostoskeskus A Blanciin. Rento uusi kohtaamispaikka on avoinna Iltapäivästä myöhään yöhön.