Ilmianna energiasyöppö Aalto-yliopiston kampuksella!

Kestävän tulevaisuuden rakentaminen kuuluu yhteisiin arvoihimme. Kampuksella on tehty merkittäviä energiansäästötoimia useiden vuosien ajan, mutta nyt tarvitsemme myös sinun apuasi. Haastamme koko kampusyhteisön mukaan energiansäästötalkoisiin ja jakamaan parhaat energiansäästöideat.
Kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

Aalto-yliopiston kampuksella on tehty kestävää kehitystä tukevia toimenpiteitä jo useiden vuosien ajan. Sähkön ja lämmön säästö ovat niistä merkittävimpiä, ja nyt globaali energiakriisi on lisännyt säästötoimien tärkeyttä entisestään.

Otaniemen kampuksen kiinteistöt ovat iältään, kooltaan ja käytöltään hyvin monimuotoisia. Pienetkin muutokset paljon energiaa kuluttavissa kohteissa tuovat merkittäviä säästöjä. Myös kiinteistön käyttäjien toimilla on iso vaikutus etenkin rakennuksissa, joissa on paljon käyttäjiä.

Olemme koko Aalto-yhteisönä mukana kansallisessa Astetta alemmas -kampanjassa ja haluamme kaikki aaltolaiset ja kampuksen käyttäjät mukaan.

Lue alempaa, mitä kaikkea kampuksella on jo tehty ja mitä on suunnitelmissa, sekä jaa parhaat säästövinkkisi ja ilmianna kampuksemme energiasyöpöt!

Tutustu myös Aalto-yliopiston ja ACREn energiansäästötavoitteisiin ensi vuodelle.

Energiansäästö on meidän kaikkien yhteinen tehtävä! Jaa parhaat ideasi ja esitä kysymyksesi kampusasiantuntijoille alla (vaatii kirjautumisen). Keskustelussa on mukana maanantaina 10.10.2022 klo 15-16 ACREn toimitilajohtaja Kari Haapamäki sekä toimitilapäällikkö Jukka Salmisto. Keskusteluelementti on englanniksi.

Voit myös lähettää ideasi nimettömästi Webropol-kyselyn kautta.

• Julkaistu
  • Päivitetty:
  • This content was originally published on www.aalto.fi.

Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.