Hitautta Aalto Space -sovelluksessa

Aalto Space -sovelluksessa tehdään päivitys- ja parannustöitä 11.3.-19.3. ja sovelluksessa saatta esiintyä hitautta.
Kuva: Hannes Huotari / Aalto-yliopisto

Aalto Space -sovelluksessa tehdään päivitys- ja parannustöitä 11.3.-19.3. välisenä aikana ja julkaisemme uuden ominaisuuden sovelluksessa ensi viikolla.

Sovelluksessa saattaa esiintyä hitautta tai muuta epävakautta kyseisenä aikana. Mikäli ongelmia tilavarausten suhteen esiintyy, voit olla yhteydessä [email protected]

Muistathan päivittää sovelluksen aina uusimpaan versioon, niin saat kaikki uudet ominaisuudet käyttöösi!

Path in the Laajalahti nature area
Opinnot, Yliopisto Julkaistu

Hyvinvointireitti Otaniemen kampuksella

Viidestä pisteestä koostuvan hyvinvointireitin teemoina ovat tunteiden havainnointi, luontosuhteen vaaliminen, kehollisuus, rauhoittuminen ja kohtuullisuuden pohdinta