Factory Otaniemen salaattibaari avautuu 4. huhtikuuta

Factory Otaniemen salaattibaari aukeaa maanantaina 4.4.2022. Salaattibaari sijaitsee Factory Otaniemen buffetravintolan yhteydessä startup-hubi A Gridissä (Otakaari 5) G-siiven alakerrassa Ossinlammen puolella.

Factory Otaniemen salaattibaari on auki arkisin klo 10.30–13.30. Salaattibaarista voit koota mieleisesi salaatin useista eri raaka-aineista. Salaattibaari (10,70€) sisältää kahvin/teen ja jälkiruoan.

Lounaspöydässä voit valita useasta eri pääruoasta (mm. liha, kala, kana, kasvis, vegaani). Lounasbuffetin hintaan (10,70€) kuuluvat lämpimän ruoan lisäksi salaattipöytä, keitto, mehu, kotikalja, sekä jälkiruoka ja kahvi tai tee.

Iloinen henkilökuntamme toivottaa teidät tervetulleiksi Factory Otaniemen ravintolaan!

Factory Otaniemi

Otakaari 5
02150, Espoo
010 2053 215

Aukioloajat

Ma - Pe 10.30 - 14.00

Lisätiedot ja lounaslistat

Ravintolafactory.com

Eläkeläistarjous

Lounasbuffet 9,70 euroa/hlö, tarjous voimassa eläkeläiskortilla arkisin klo 13 alkaen lounasajan päättymiseen saakka.

Kampus, Poikkeustilanteet, Yliopisto Julkaistu

Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Suunniteltu vesikatko alkaa klo 8.00 ja sen arvioitu päättymisaika on klo 15.00.