Ehdota kampuksen kestävän kehityksen sankaria vuodelle 2022!

Aalto-yliopiston Kestävä kampus -tiimi etsii jo kuudetta kertaa kampuksen kestävän kehityksen sankaria. Jätä ehdotuksesi meille 23.9.2022 mennessä.
Kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

Ehdota Kestävä kampus -tiimille toimijaa, henkilöä tai tekoa, joka on muuttanut toimintaympäristöämme Otaniemessä kestävämmäksi. Ehdotus voi olla konkreettinen teko, esimerkillinen toiminta tai muu asia, mikä on innostanut ja edistänyt Aalto-yliopiston ja sen kampuksen kestävän kehityksen tavoitteiden saavuttamista. Pienilläkin teoilla on merkitystä!

Kestävän kampuksen sankari valitaan tänä vuonna kuudetta kertaa. Viime vuonna voittajaksi valikoitui kampuksen lehmuskujat.

Tänä vuonna kilpailun teemana on “I love carbon neutral campus” eli kampuksen hiilineutraaliuden edistäminen. Voittava ehdotus voi liittyä esimerkiksi opetukseen, koulutukseen, tutkimukseen tai taiteeseen tai olla vaikkapa uusi aloite kohti hiilineutraalia kampusta. Voittajalle on luvassa pieni teemaan sopiva palkinto sekä isosti mainetta ja näkyvyyttä kampuksen kestävän kehityksen edistäjänä.

Voittaja julkistetaan kansallisella Energiansäästöviikolla lokakuun alussa pidettävänä ACRE-päivänä 13.10.2022. ACRE-päivänä olet tervetullut myös tutustumaan kampuksen kehittymiseen ja ACREn toimintaan sekä nauttimaan hyvistä tarjoiluista Rakentajanaukio 4:een.

Jätä siis oma ehdotuksesi tämän linkin kautta 23.9.2022 mennessä.

Kaikki ehdotukset otetaan innolla vastaan!