A Grid Wellbeing Mixer - Tutustu agendaan ja rekisteröidy!

Tervetuloa A Grid Wellbeing Mixer -tapahtumaan! Kutsumme sinut kokemaan sarjan oivaltavia, vuorovaikutteisia ja inspiroivia sisältöjä, joiden tarkoituksena on auttaa sinua pitämään tauko päivittäisistä työrutiineista ja -rytmeistä sekä tapaamaan uusia ja mielenkiintoisia ihmisiä.

Tapahtumapäivä on hybriditapahtuma koostuen oivaltavista esityksistä Aalto-yliopiston ja A Grid -yhteisön asiantuntijoilta, mindfulness-tauoista ja viihdyttävästä sisällöstä virtuaalisesti, sekä paikan päällä A Gridissä (Otakaari 5) järjestettävistä tilaisuuksista sisältäen joogaa, hengitysharjoituksia ja keskusteluita myynnistä ja markkinoinnista sekä hyvinvoinnista työympäristössä.

Path in the Laajalahti nature area
Opinnot, Yliopisto Julkaistu

Hyvinvointireitti Otaniemen kampuksella

Viidestä pisteestä koostuvan hyvinvointireitin teemoina ovat tunteiden havainnointi, luontosuhteen vaaliminen, kehollisuus, rauhoittuminen ja kohtuullisuuden pohdinta